اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان:

مراکز علمی کاربردی زنجان به 8 واحد کاهش می‌یابد

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان دارای 19 مرکز علمی کاربردی است، گفت: با توجه به مصوبه شورای عالی اداری کشور مراکز دولتی تعطیل و تنها 8 مرکز فعال باقی خواهد ماند.

مراکز علمی کاربردی زنجان به 8 واحد کاهش می‌یابد

حسن طغرانگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشور عزیزمان ایران اسلامی پیشرفت‌های قابل توجهی در حوزه علمی داشته است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان با بیان اینکه هم اکنون دانشگاه‌های معتبری در سطح کشور فعال است، تصریح کرد: ایران در برخی حوزه‌ها از جمله پژوهشکده رویان و صنایع دفاعی جزو چند کشور صاحب تکنولوژی در جهان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای نظام دانشگاه علمی کاربردی است، تصریح کرد: امروز 26 سال است که دانشگاه علمی کاربردی در سطح کشور و 13 سال در زنجان فعالی دارد که در کل کشور دانشگاه علمی کاربردی دارای 200 کد رشته محل و 3 هزار و 500 دانشجو و 900 مدرس آموزشی است.

طغرانگار با اشاره به فعالیت مهارت محور دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان گفت: هم اکنون 19 مرکز علمی کاربردی در استان وجود دارد اما با توجه به مصوبه شورای عالی اداری کشور مبنی بر اجتناب دولت از تولی‌گری مراکز دولتی تعطیل و تنها 8 مرکز در استان فعال خواهد شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان با اشاره به اینکه با اعمال سیاست‌های جدید به دنبال تقویت مراکز باقی‌مانده هستیم، تصریح کرد: تقویت مهارت و افزایش کیفیت آموزش از اولویت‌های این دانشگاه در فعالیت است.

وی با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی متولی اصلی آموزش‌های مهارتی در سطح کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: علم و مهارت باید در کنار همدیگر قرار گیرد تا منجر به اشتغالزایی درست شود که مهارت‌زایی به جدیت در این دانشگاه دنبال می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول