اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

واحد غیرمجاز تولید روغن از چربی طیور در کرمانشاه پلمب شد

مسؤول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، از پلمب یک واحد غیرمجاز تولید روغن از چربی طیور در کرمانشاه خبر داد.

واحد غیرمجاز تولید روغن از چربی طیور در کرمانشاه پلمب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، مهدی قنادی اظهار داشت: چندی پیش گزارشی مبنی بر فعالیت غیرمجاز یک شرکت تولید روغن از چربی‌های کشتارگاهی و آلایش طیور در جاده سراب نیلوفر به دادسرای عمومی و انقلاب استان ارجاع شده که برای واحدهای تولیدی اطراف مزاحمت‌هایی ایجاد کرده بود.

مسؤول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: این شرکت در داخل یک واحد غیرفعال بیسکویت‌سازی که آن را به‌صورت استیجاری در اختیار گرفته بود، شبانه مبادرت به تولید روغن چربی طیور می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: هرچند که روغن تولیدی این واحد به منظور استفاده در خوراک طیور تولید می‌شد، اما فعالیت این شرکت مشکلات عدیده‌ای را برای واحدهای تولیدی اطراف از جمله یک شرکت طیور که از واحد‌های مادر و تولید کننده جوجه یک‌روزه گوشتی در استان است، ایجاد کرده بود.

قنادی تاکید کرد: متاسفانه این واحد تولیدی فعال در استان به دلیل بوی نامطبوع و آلایندگی‌هایی که شرکت غیرمجاز مجاور برای آن بوجود آورده بود، تعطیل شده و 80 نفر از پرسنل آن نیز بیکار شدند.

این مسؤول تصریح کرد: در این راستا و به منظور صیانت از حقوق عمومی و با توجه به غیرقانونی بودن واحد تولید روغن مذکور جوانب امر کاملا مورد بررسی قرار گرفت و از ادامه فعالیت این شرکت با پلمب آن جلوگیری شد.

وی یادآورشد: تمامی اقلام فاسد کشف شده در این واحد غیرمجاز هم معدوم شد.

انتهای پیام/پ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول