اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بانوان ووشوکار اصفهانی قهرمان کشور شدند

قهرمانی بانوان اصفهانی در مسابقات کشوری ووشو، صعود تیم ملی فوتبال ساحلی به فینال جام بین قاره‌ای و نتایج بسکتبال NBA از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان، کشور و جهان در روز گذشته بوده است.

بانوان ووشوکار اصفهانی قهرمان کشور شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روز 17 آبان ماه علاوه بر این‌که مسابقات کشوری ووشو بانوان با قهرمانی اصفهان به پایان رسید، تکواندو‌کار اصفهانی به اردوی تیم ملی دعوت شد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ مسابقات ووشوی بانوان بزرگسالان کشور روز گذشته با شناخت نفرات و تیم‌های برتر به اتمام رسید، در این پیکارها، ووشوکاران 32 استان در قالب 35 تیم حضور داشتند و در 2 بخش ساندا و تالو به میدان رفتند.

در پایان و مجموع 2 بخش ساندا و تالو، اصفهان با کسب 5 مدال طلا، یک نقره و یک برنز به عنوان قهرمانی رسید.

✅ چهاردهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک در حالی دنبال شد که تیم تراپ ایران با ترکیب محمدحسین پرورش‌نیا و مرضیه پرورش‌نیا هر 2 از اصفهان با 136 امتیاز در جایگاه چهاردهم آسیا ایستاد و از از رسیدن به فینال بازماند.

✅ سجاد مردانی تکواندو کار اصفهانی به همراه 9 هوگوپوش دیگر به اردوی تیم ملی تکواندو دعوت شد؛ مرحله جدید اردوی تمرینی تیم‌ملی مردان تکواندو کشورمان به منظور حضور در فینال مسابقات گرندپری 2019 – روسیه در مرکز جهانی تکواندو آغاز شد.

✅ در ادامه رقابت‌های هندبال باشگاه‌های آسیا، تیم سپاهان در دومین دیدار خود در این رقابت‌ها مقابل تیم الوحده عربستان قرار  گرفت و با نتیجه 34 بر 29 شکست را متحمل شد؛ این تیم در بازی اول خود هم مقابل الوکره قطر شکست خورده بود.

✅ سرمربی تیم فوتبال امید ایران اسامی 5 بازیکن را که در فهرست سوم نفرات دعوت شده به اردوی آبان ماه حضور دارند اعلام کرد که نام معراج اسماعیلى دروازه‌بان ذوب‌آهن نیز در بین دعوت شده‌ها است.

✅ محمد گنج‌خانلو ملی‌پوش تیم دوچرخه‌سواری سپاهان با کسب دو خط امتیاز و کوهستان بر سکوی نخستین تور بین‌المللی اندونزی ایستاد، تیم فولاد مبارکه سپاهان نیز در پایان مرحله هفتم در رتبه سوم تیمی قرار گرفت.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور

✅ تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام بین قاره‌ای به مصاف امارات میزبان مسابقات رفت و‌ پس از تساوی یک بر یک و کشیده شدن بازی‌ به وقت اضافه و ضربات و پنالتی رفت و در نهایت پیروز میدان شد و به فینال راه یافت و حریف اسپانیا شد.

✅ مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا که در اندونزی جریان دارد، ادامه یافت و در ماده سرعت نمایندگان کشورمان به مرحله نهایی صعود کردند؛ رضا علیپور، مهدی علیپور و احساس اسرار سنگ‌نوردان ایرانی بودند که با قرار گرفتن در رده‌های اول، ششم و دهم در مرحله نهایی این‌ مسابقات رقابت خواهند کرد.

✅ در ادامه تورنمنت بین‌المللی بدمینتون پاکستان ثریا آقایی به جمع 4 بدمینتون باز برتر رسید؛ آقایی ابتدا 2 بر صفر مقابل بدمینتون باز میزبان را شکست داد و به دور بعد راه یافت؛ وی در ادامه با پیروزی 2 بر صفر مقابل بازیکن مالدیو به جمع 4 نفر برتر این مسابقات رسید.

✅ دومین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور چوگان در حالی به پایان رسید که چوگان‌بازان نیروی زمینی ارتش در دیدار پایانی نتوانستند از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند و در 4 چوکه نفس‌گیر مقابل چوگان بازان تهران با نتیجه 6 بر 4 بازی را واگذار نمودند.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان

✅ در فوتبال باشگاهی آلمان «بوندس‌لیگا» دیداری هیجان‌انگیز میان بایرن مونیخ و بورسیادورتموند در ورزشگاه آلیانس آرنا انجام می‌شود که به ال‌کلاسیکو ژرمنی معروف است.

این دیدار در حالی به میزبانی مونیخی‌ها انجام می‌شود که زنبورهای وستفالنی از آوریل سال 2014 تاکنون در خانه حریف و در بوندس‌لیگا، برنده نشده‌ و در این مدت حتی باخت‌های سنگین و عجیبی هم داشته‌اند.

از این جمله شکست‌ها در مونیخ‌، می‌توان به باخت 5 بر یک در 4 اکتبر سال 2015، 4 بر یک در 8 آوریل سال 2017، 6 بر صفر در 31 مارس 2018 و 5 بر صفر در 6 آوریل سال 2019 اشاره کرد.

✅ رقابت‌های لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا NBA پیگیری شد و تیم لس آنجلس کلیپرز که در این فصل یکی از مدعیان محسوب می‌شود، به مصاف پورتلند بلیزرز رفت؛ کلیپرز که روز گذشته در غیاب کوای لنارد فوق ستاره به میلواکی باخته بود، توانست پورتلند را 107 بر 101 از پیش رو بردارد.

✅ تیم فوتبال رئال مادرید در شب دوم از هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا میزبان گالاتاسرای بود و به پیروزی 6 بر صفر رسید؛ در این بازی رودریگو بازیکن برزیلی و 18 ساله رئال مادرید موفق به هت‌تریک شد. وی یک گل با پای راست، یک گل با پای چپ و یک گل را با ضربه سر به ثمر رساند.

رودریگو در شرایطی مقابل تیم ترکیه‌ای 3 گل به ثمر رساند که سن او 18 سال و 301 روز است و از این حیث دومین بازیکن جوان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا لقب گرفت که موفق به هت‌تریک می‌شود، رائول گونزالس با 18 سال و 113 روز جوانترین هت‌تریک کننده لیگ قهرمانان اروپا است.

انتهای پیام/63090/ص20/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول