اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

امام جمعه یزد: در سفر رئیس‌جمهور، به همه شهرستان‌ها و مردم به یک‌ چشم نگاه شود

امام‌ جمعه یزد، با بیان اینکه رئیس‌جمهور برای همه مردم است، گفت: به همه شهرستان‌ها و مردم در سفر رئیس‌جمهور به یزد، به یک‌ چشم نگاه شود.

امام جمعه یزد: در سفر رئیس‌جمهور، به همه شهرستان‌ها و مردم به یک‌ چشم نگاه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان یزد، با بیان اینکه دشمنان به دنبال ضایع کردن اسلام و تفرقه‌افکنی بین مسلمانان هستند، اظهار داشت: تمرکز دشمن در ابتدا بر مسئله تفرقه‌افکنی بین مسلمانان بوده، چون می‌داند که اگر این اتفاق رخ دهد، آن‌ها به اهداف شوم خود خواهند رسید.

وی با تأکید بر اینکه مسلمانان باید با یکدیگر همراه و همدل باشند، اضافه کرد: به برادران اهل تسنن توصیه می‌کنم که الآن با توجه به دشمنی‌هایی که علیه اسلام می‌شود و مسائلی که در سطح جهان صورت می‌گیرد، مسلمان یکپارچه و متحد باشند تا آن‌ها نتوانند توطئه‌های شومشان را دنبال کنند.

نماینده ولی‌ فقیه در استان یزد، در ادامه با اشاره به جنگ روانی دشمنان که در دنیا به راه انداخته‌اند، افزود: این روزها دشمن برای پیشبرد اهداف خود، در جایی که بتواند از سلاح و جنگ استفاده کند، بهره می‌برد؛ ولی در کشورهایی مثل ایران که نتوانسته از راه‌های دیگر نفوذ کند، جنگ روانی به راه انداخته است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان توسط فضای مجازی به دنبال نا امید کردن مردم و همچنین دروغ بستن به جمهوری اسلامی و در بسیاری از مسائل به دنبال رسیدن به اهداف شومشان هستند که نیاز است که ما در کشور نسبت به این تحرکات دشمن هوشیار باشیم.

ناصری یزدی با بیان اینکه ذات دشمن خبیث است، گفت: دشمن اگر می‌خواست کاری برای ملت ایران انجام دهد، از سال‌ها قبل این کار را انجام داده بود.

امام‌جمعه یزد با ابراز تأسف از اینکه عده‌ای در کشور هنوز به آمریکا و وعده‌های آن دل‌ بسته‌اند، افزود: مردم ایران باید بیدار، نسبت به فضای مجازی هوشیار و به آن بدبین باشند و مسائل را در ابتدا باور نکنند و نسبت به آن تحقیق کنند تا متوجه شوند که کدام حرف درست و صحیح و کدام دروغ و کذب است.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد به مسئله اسراف در زندگی‌های امروزی اشاره کرد و گفت: متأسفانه امروزه برخی از اسراف‌هایی که در خانواده‌ها صورت می‌گیرد به یک عادت تبدیل‌شده و مردم به این باورند که نمی‌شود آن را تغییر داد، اما باید بدانیم که هیچ کاری غیرممکن نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر آینده رئیس‌جمهور به استان یزد، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله این سفر برای استان با خیر و برکت همراه باشد ولی نکته‌ای که باید مورد توجه قرار گیرد، مصوبات سفر گذشته است که چه میزان از این مصوبات اجرایی شد و چه میزان باقی‌مانده است.

ناصری یزدی با تأکید بر اینکه در سفر رئیس‌جمهور به یزد باید به همه شهرستان‌ها و مردم به یک‌چشم نگاه شود، اظهار داشت: نباید در سفر رئیس‌جمهور به استان به یک شهرستان به‌ طور خاص نگاه شود و منطقه‌ای که محروم است، محروم بماند بلکه همه نگاه‌ها باید یکی باشد.

انتهای پیام/90013/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول