اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

مذاکره با آمریکا به منزله تنفس مصنوعی برای شیطان بزرگ است

امام‌جمعه ابرکوه گفت: امروز علاوه بر ملت ایران، دنیا هم به این نتیجه رسیده است که آمریکا ضعیف‌تر از گذشته و رو به افول است و مذاکره، به منزله تنفس مصنوعی برای شیطان بزرگ است.

مذاکره با آمریکا به منزله تنفس مصنوعی برای شیطان بزرگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه، گفت: مراسم ابراز تنفر از آمریکای جهان خوار در قالب راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور پرشور دانش‌آموزان و نوجوانان و جوانان برگزار و مراتب خشم و انزجار ملی در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به نمایش گذاشته شد.

امام‌جمعه ابرکوه تصریح کرد: امروز علاوه بر ملت ایران، دنیا هم به این نتیجه رسیده است که در پرتو قدرت انقلابی ملت ایران، رهبری بصیرانه مقام معظم رهبری و تقویت جبهه مقاومت در جهان اسلام، آمریکا ضعیف‌تر از گذشته و رو به افول است. لذا اگر مذاکره با آمریکا ممنوع است به خاطر این است که مذاکره به منزله تنفس مصنوعی برای شیطان بزرگ است.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: اساساً حوادث اخیر عراق و لبنان ثمره نیرنگ‌های این ام‌الفساد قرن و همپالکی‌های غربی و عربی او است تا از این طریق راه نفوذ معنوی ایران را با زدن بازوهای مقاومت مسدود یا تضعیف و توسط جمعی شیعیان فریب‌خورده از عوامل انگلیسی و بعثی‌ها و عوامل داعشی به تخریب چهره حاکمیت بپردازند.

حسینی ادامه داد: دشمن در خیال باطلی است و باید بداند ملت ایران همچنان حامی ملت‌های محروم دنیا به ویژه جهان اسلام خواهد بود. ایران کشور عراق را به واسطه مشترکات فراوان فرهنگی و مذهبی پاره تن خود می‌داند و با حمایت ملت عراق، پوزه آمریکا را به خاک خواهد مالید.

وی در ادامه به ضمن گرامیداشت امروز که مقارن با سالروز ورود موکب قدسی حضرت ثامن‌الحجج (عج) به شهر ولایتمدار ابرکوه در سال 195 هجری شمسی و هم‌زمان با ربیع‌الاول سال ۲۰۱ هجری قمری است، گفت: آیین نکوداشت امروز که به نام روز ابرکوه است، با راه‌اندازی کاروان نمادین استقبال از امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

خطیب جمعه ابرکوه ابراز کرد: مردم دارالسعاده ابرکوه امروز میزبان حجت‌الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی هستند. ابرکوه که شهر امام رضا (ع) است و به فرموده مقام معظم رهبری یکی از مناطق نامدار و با نشان این کشور است- به واسطه این است که نشان از امام رضا (ع) دارد.

حسینی همچنین به سفر هیئت دولت در یکشنبه آینده به استان یزد اشاره کرد و گفت: در ابرکوه وزیر بهداشت و درمان فاز اول طرح توسعه بیمارستان خاتم‌الانبیاء را در بخش بستری ۳۴ تختخوابی و تأسیسات بیمارستان که مهم‌ترین پروژه بهداشت و درمان استان است افتتاح خواهد کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه افزود: وزیر نیرو نیز پست ۲۳۰ کیلو ولت برق شهرستان با اعتبار 360 میلیارد ریالی را افتتاح می‌کند. افتتاح سالن سرپوشیده ورزشی در ده عرب توسط وزیر ورزش و جوانان نیز از دیگر پروژه‌های مورد افتتاح در روز یکشنبه است.

انتهای پیام/90027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول