اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نباید بیش از این معطل آمریکا و اروپا بمانیم

امام جمعه دندی گفت: ما به خاطر بد عهدی آمریکا و کج‌دار مریض رفتار کردن اروپا یک سال صبر کردیم و 6 ماه گام به گام حرکت کردیم، دیدیم نمی‌شود در واقع 10 سال جلوتر افتادیم که به فرموده رهبر نباید بیش از این معطل آمریکا و اروپا بمانیم.

نباید بیش از این معطل آمریکا و اروپا بمانیم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی خورشیدی‌اطهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی با اشاره به دیدار  مقام معظم رهبری با دانش‌آموزان به مناسبت روز دانش‌آموز  و 13 آبان اظهار کرد: در این دیدار رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ آمریکا در تبعید امام در سال 43 نقش داشت، در کودتا نقش داشت، واقعه طبس را به وجود آورد در فتنه‌ها 78، 88 و 96 نقش گرگ صفتی خود را ایفا کرد و همان دیکتاتوری جهانی و بین‌المللی را، الان هم دارد همان شرارت و حدنشناسی را دارد و هیچ حد و مرزی را نمی‌‌شناسد.

امام جمعه دندی افزود: آمریکا همان آمریکا سال 43 است البته ضعیف شده لکن در عین حال وحشی تر شده آمریکا را بارها زیر پا گذاشتیم و در جنگ اقتصادی که شروع کرد باز هم شکست خواهیم داد.

وی از تلاش دانشمندان هسته‌ای جوان و انقلابی، از دولت و سازمان انرژی هسته‌ای برای برداشتن گام چهارم تشکر و تصریح کرد: گام چهارم کاهش تعهدات برجامی است برجام 15 سال پس از توافق مجاز به فعالیت مجدد بودیم و در راستای اثبات پیش برنده منطق مقاومت رئیس‌جمهور تزریق گاز به سانتریفیوژها انجام شد، که قرار بود 15 سال نتوانیم فعالیت کنیم، اما به خاطر بد عهدی آمریکا و کج دار مریض رفتار کردن اروپا یک سال صبر کردیم و 6 ماه گام به گام حرکت کردیم دیدیم نمی‌شود در واقع 10 سال جلوتر افتادیم که به فرموده رهبر معظم انقلاب نباید بیش از این معطل آمریکا و اروپا بمانیم.

خورشیدی‌اطهر با اشاره به اینکه طبق روایت اهل تسنن دوازدهم ربیع‌الاول ولادت پیامبر گرامی اسلام و بنابر قول  تشیع 17 ربیع‌الاول میلاد پیامبر است، خاطر نشان کرد: این هفته به عنوان هفته وحدت نام گرفته که از جمله ابتکارات سرنوشت ساز و تاریخ ساز امام امت است، این ابتکار که برای همیشه قسمت عمده‌ای از توطئه‌های دشمنان و مستکبران را کم اثر کرده است.

امام جمعه دندی تاکید کرد: این وحدت به گفتمان غالب و رایج تبدیل شده و در شرایط حساس کنونی جهان اسلام می‌طلبد نسبت به این موضوع مهم نگاهی عمیق داشته باشند.

انتهای پیام/73002/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول