اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

روابط منطقه‌ای محور بازدید سفیر تاجیکستان از استان «جیانگ‌شی» چین

سفیر تاجیکستان در چین به دعوت مقامات منطقه «جیانگ‌شی» و جامعه ملی دوستی این کشور با کشورهای خارجی به شهرهای «ناچانگ» و «جینگدیجن» این کشور سفر کرد.

روابط منطقه‌ای محور بازدید سفیر تاجیکستان از استان «جیانگ‌شی» چین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «پرویز دولت زاده» سفیر تاجیکستان در چین در سفر کاری از منطقه «جیانگ‌شی» این کشور بازدید و با «او جونگجون» معاون فرماندار این استان و معاونان شهرداران شهرهای «ناچانگ» و «جینگدینجن» دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار طیف وسیعی از مسائل مربوط به برقراری همکاری‌های بین منطقه‌ای میان استان جیانگ‌شی، شهرهای ناچانگ و جینگدینجن با شهرهای مختلف تاجیکستان در زمینه صنایع، کشاورزی، آموزش و پرورش، گردشگری، فرهنگ و هنر بررسی شد.

در این ملاقات‌ها طرفین همچنین موضوعات مربوط به برقراری همکاری در زمینه صنایع از جمله از طریق گسترش محصولات تولیدی در قلمرو تاجیکستان را بررسی کردند.

در این سفر کاری سفیر تاجیکستان با طرف چینی در مورد فضای مطلوب سرمایه گذاری در تاجیکستان صحبت و از تعدادی از شرکت‌های صنعتی و کارخانه‌ها از جمله یکی از شرکت‌های پیشرفته چینی به نام «جیانک کاپر کارپاریشن لیمیتید» بازدید کرد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول