اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

صدور مجوز شکار پرندگان به مدت 2 ماه

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: از تاریخ 17 آبان‌ماه امسال به مدت دو ماه مجوز پروانه شکار پرندگان به علاقه‌مندان صادر می‌شود.

صدور مجوز شکار پرندگان به مدت 2 ماه

اسماعیل قلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از تاریخ 17 آبان ماه امسال به مدت دو ماه مجوز پروانه شکار پرندگان به علاقه‌مندان خواهد شد.

وی افزود: بر اساس این مجوز افرادی که مجوز حمل سلاح معتبر و پروانه شکار از سوی محیط زیست داشته باشند می‌توانند در این مدت فقط در روزهای جمعه و به تعداد سه قطعه شکار انجام دهند.

قلی‌زاده تصریح کرد: در 6 ماهه نخست سال‌جاری 46 قطعه صید غیر مجاز آبزیان، 16 قطعه شکار غیر مجاز پرندگان و 15 راس شکار غیر مجاز پستانداران ثبت شده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان افزود: در این بازه زمانی 129 قطعه پرنده از جمله سهره طلایی و کبک زنده‌گیری شده و همچنین 14 قبضه سلاح غیر مجاز، 21 قبضه نیز سلاح مجاز کشف شده است.

وی از آتش سوزی 19 مورد از اراضی حفاظت شده هم خبر داد و گفت: در مجموع  275 هکتار از این اراضی طی این مدت دچار حریق شده است.

قلی‌زاده تعداد مجموع متخلفین در حوزه محیط زیست را 131 نفر و همچنین تعداد کل تخلفات را 59 مورد اعلام کرد.

انتهای پیام/73002/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول