اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

احتمال کسب سهمیه المپیک 2020 در ژیمناستیک بالاست

رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: اکنون جایگاه چهارم خرک حلقه دنیا را در اختیار داریم و با توجه به این که بزرگان خرک حلقه دنیا سهمیه‌های خودشان را کسب کرده‌اند احتمال کسب سهمیه توسط ژیمناستیک ایران بالا است.

احتمال کسب سهمیه المپیک 2020 در ژیمناستیک بالاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، زهرا اینچه درگاهی ظهر امروز در حاشیه مجمع انتخابات هیأت ژیمناستیک استان اصفهان اظهار کرد: ژیمناستیک ایران از زمان حضور در رقابت‌های آسیایی 11 مدال در شاخه هنری کسب کرده که 9 مدال آن در طول حدود دوسال اخیر بوده است.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک ایران ادامه داد: در طول تاریخ ژیمناستیک ایران، هیچ گاه نتوانسته سهمیه المپیک کسب کند اما اکنون جایگاه چهارم خرک حلقه دنیا را در اختیار داریم و با توجه به این که بزرگان خرک حلقه دنیا سهمیه‌های خودشان را کسب کرده‌اند احتمال کسب سهمیه توسط ژیمناستیک ایران بالا است.

وی تصریح کرد: با حضور منظم ایران در رقابت‌های جهانی شرایط کسب وایت کارت را داریم که به زودی و در زمان مقرر برای کسب سهمیه المپیک از این مسیر نیز تلاش خواهیم کرد تا شاهد حضور ایران در المپیک 2020 باشیم.

اینچه درگاهی گفت: پیش از این عنوان کرده بودم که برای کسب سهمیه المپیک 2020 بسیار دیر است اما امروز با تلاش مربیان و کادری ایرانی به کسب سهمیه بسیار نزدیک هستیم.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک اضافه کرد: ایران در تاریخ 30 ساله حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان در شرایطی که اردوهای هلند و فرانسه شرکت کرد و از کادر مربیگری خارجی در کنار مربیان داخلی بهره می‌برد جایگاهی بهتر از سی و پنجم کسب نکرد اما در رقابت‌های قهرمانی جهان اشتوت‌گارت، احمد کهنی نفر یازدهم مسابقات شد.

در ادامه غلامرضا کریمیان رئیس هیأت ژیمناستیک استان اصفهان اظهار کرد: چهار سال پیش رو برای هیأت ژیمناستیک استان اصفهان دوران متفاوتی خواهد بود البته از تجربیات چهار سال قبل برای ادامه مسیر استفاده خواهیم کرد.

کریمیان ادامه داد: چهار سال قبل به درخواست ورزشکاران این مسؤولیت را قبول کردم اما در این دوره با میل و رقبت شخصی در انتخابات شرکت کردم و امیدوارم بتوانم پاسخ شایسته‌ای به اعتماد جامعه ژیمناستیک استان بدهم.

انتهای پیام/63113/م30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول