اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

امریکا سرمنشا ناامنی‌هاست

امام جمعه بروجن با اشاره به وجود امنیت در ایران، گفت: سر منشا ناامنی در کشورهای سوریه، عراق، بحرین و ... آمریکا است.

امریکا سرمنشا ناامنی‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجن، حجت‌الاسلام‌ علیرضا‌ هراتی‌مطلق ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه‌ این شهر، با اشاره به نعمت امنیت، گفت: خداوند متعال مردم ایران را از نعمت امنیت بهره‌مند کرده، اگر نگاهی به منطقه داشته باشیم ناامنی را در عراق، یمن، افغانستان و... می‌بینیم، می‌توان قاطعانه گفت جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای ایمن در منطقه است.

امام جمعه بروجن با بیان اینکه این امنیت را مدیون تلاش‌های نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و مردم هستیم، ادامه داد: باید از طرفی این امنیت را قدر دانست و از طرفی هم نباید غره شد چرا که در همه‌ی زمینه‌ها باید آماده باش بود و در مقابل ناامنی‌ها ایستادگی کرد.

امریکا سرمنشا بسیاری از ناامنی‌های دنیاست

هراتی مطلق با اشاره به اینکه یکی از عوامل ناامنی در کل جهان امریکا است، بیان کرد: سر منشا ناامنی در کشورهای سوریه، عراق، بحرین و ... آمریکا است، آمریکایی که خود داعش را به وجود آورد و وقتی تاریخ انقضای این مهره‌ها تمام می‌شود آنها را سرنگون می‌سازند و سپس ادعای مبارزه با تروریسم می‌کنند، نتیجه‌ی اعتماد به آمریکا، سرنوشت ابوبکر بغدادی است.

وی با اشاره به تظاهرات در کشور عراق، خاطرنشان کرد: مشکلاتی که در عراق به وجود آمده محصول دولت‌های گذشته است، اگر این تظاهرات طولانی شوند موجب سواستفاده‌ی تروریسم خواهد شد، مردم عراق باید خواسته‌های خود را در چارچوب قانونی پیگیری کنند.

امام جمعه شهر بروجن با تذکر به مسؤولان شهرستان بروجن، گفت: وضعیت آب شهرستان تعریفی ندارد و در بروجن، سفید دشت، فرادنبه و نقنه با مشکل آب رو به رو هستیم، باید به دنبال چاره‌ای بود و تا زمانی که پروژه بن_بروجن به سرانجام رسد، اقدامی برای حل مشکل مردم شود.

وی در پایان با بیان مشکلاتی که کمربندی بروجن و صنایع مزاحم و نیمه‌مزاحم برای مردم پیش آورده‌اند، گفت: باید این دو مورد را حل کرد، مردم صبوری کرده و از راه قانونی مطالبه‌‌گری می‌کنند، مدیران باید به داد مردم برسند و به پیگیری‌های مقطعی و جزیی بسنده نکنند بلکه باید پیگیری‌هایشان برای مردم محسوس باشد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۰/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول