اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

انجمن یاوران وقف و سلامت در سمنان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: با تلاش‌های انجام‌شده، انجمن یاوران وقف و سلامت در سمنان راه‌اندازی می‌شود.

انجمن یاوران وقف و سلامت در سمنان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی عصر امروز در دیدار با تعدادی از فعالان حوزه سلامت اظهار کرد: وقف یکی از نهادهای دینی است که در طول تاریخ به گونه‌های مختلف در خدمت بشریت بوده و برای بهره‌مندی بهتر از ظرفیت‌های این سنت حسنه در حوزه بهداشت و درمان انجمن یاوران وقف و سلامت راه‌اندازی می‌شود.

وی بیان کرد: یکی از اولویت‌ها و نیازهای روز جامعه برای ورود واقفان، عرصه بهداشت و درمان و ایجاد موقوفاتی با نیت‌های درمانی است.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: واقفان خیراندیش در استان سمنان موقوفات متعددی با نیت‌های متنوعی ایجاد کرده‌اند و بین این موقوفات، موقوفه‌هایی با نیت‌های مرتبط با دارو و درمان وجود دارد.

تدینی تصریح کرد: با توجه به هزینه‌های بالای دارو و درمان لازم است تا واقفان و خیران در جهت ایجاد موقوفات جدید در این حوزه به‌صورت جدی ورود کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در برخی از بخش‌ها انجمن‌هایی در جهت ارائه مشاوره برای ایجاد موقوفات جدید راه‌اندازی شده و راه‌اندازی انجمن یاوران وقف و سلامت نیز ضروری است.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول