اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تقابل دنیای کفر با قدرت معنوی ایران

در این تقابل دنیای کفر با قدرت معنوی ایران، شاهد شکوفایی جوانه‌های معنویت در دل محرومان و آزاداندیشان سرتاسر عالم و به‌ویژه کشورهای منطقه هستیم.

تقابل دنیای کفر با قدرت معنوی ایران

یادداشت کمال سرویها رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان رضوی با موضوع «قدرت معنوی ایران» را می‌خوانید: 

توجه ما به قدرت معنوی ایران در بعد از انقلاب است، معمار کبیر انقلاب در زمانی ملت ایران را متوجه قدرت معنوی کرد که کره خاکی به دو بلوک شرق و غرب تقسیم می‌شد و بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی تنها قدرت بلامنازع قدرت و گفتمان دنیای غرب به‌ویژه آمریکا بود. 

در این فضا گفتمانی متکی بر معنویت در ایران پدید می‌آید، گفتمانی که برخاسته از محتوای دین مبین اسلام و شریعت علوی است، هیچ ظلم و جوری را تحمل نمی‌کند و در سرتاسر عالم هرجا مظلومی باشد به کمک و یاری او می‌شتابد، این قدرت معنوی خلاصه می‌شود در فلسفه عاشورا، درسی که حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به بشریت داد که اصلاح امور و نایل شدن به سعادت ابدی در سایه توجه به خالق و بریدن از مخلوق حاصل می‌شود. 

در برابر این قدرت معنوی سلاح‌های کشتار جمعی، بمب اتم، پهبادهای پیشرفته و ناوهای جنگی بی‌اثرند، تلاش و مکر دشمنان هرچه بیشتر می‌شود، افتضاح و شکست آنان آشکارتر می‌گردد و در این تقابل دنیای کفر با قدرت معنوی ایران، شاهد شکوفایی جوانه‌های معنویت در دل محرومان و آزاداندیشان سرتاسر عالم و به‌ویژه کشورهای منطقه هستیم. 

حزب الله لبنان، حشدالشعبی عراق، انصارالله یمن، فاطمیون افغانستان و علویون پاکستان در سایه این قدرت معنوی شکل می‌گیرند که ان شاءالله همه و همه بسترساز مهدویت خواهند بود و چه نزدیک است پرچم و عَلَم این قدرت معنوی به‌دست صاحب اصلی آن تحویل شده و همه اهل عالم لذت و شهد عدالت و معنویت را بچشند.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول