اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

جابه‌جایی ۶ هزار زائر رضوی با ناوگان مسافری سمنان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از جابه‌جایی ۶ هزار زائر امام رضا (ع) توسط ناوگان مسافری جاده‌ای این استان خبر داد.

جابه‌جایی ۶ هزار زائر رضوی با ناوگان مسافری سمنان

احسان منصورکیایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بهره‌مندی از تمام امکانات در بخش‌های حمل و نقل و راهداری با مشارکت گسترده شاغلان حمل و نقل جاده‌ای این استان، در خدمت زائران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) است.

وی ضمن تسلیت سالروز رحلت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) افزود: با توجه به تعطیلات پایانی ماه صفر و ازدحام مسافران در مشهد مقدس، تاکنون با استفاده از ناوگان مسافری جاده‌ای، ۱۹۵ سرویس از استان سمنان به مشهد مقدس برای ارائه خدمات حمل و نقلی و جابه‌جایی زائران انجام‌ شده که بالغ‌بر ۶ هزار زائر با این وسایل جابه‌جا شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با تأکید بر آمادگی کارکنان این اداره کل برای ارائه خدمات به زائران، ادامه داد: هشت تیم کنترل و نظارت جاده‌ای این اداره کل در محورهای مواصلاتی این استان بر عبور و مرور و آرام‌سازی ترافیک با پلیس راه استان همکاری دارند و با توجه به شرایط جوی استان گشت‌های راهداری و راهدارخانه‌ها آماده ارائه خدمات لازم هستند.

منصورکیایی با اشاره به اینکه مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان سمنان برای ارائه خدمات به زائران حرم مطهر رضوی آماده هستند، گفت: مجتمع‌های خدماتی رفاهی یکی از عناصر مهم جاده‌ای است که می‌تواند نقش به‌سزایی در بهبود رفتار رانندگان و رفع خستگی و در نهایت ارتقای ایمنی جاده‌ای داشته باشد.

وی تأکید کرد: از تمام مسافران و رانندگان عبوری از استان سمنان تقاضا می‌کنیم تا به‌منظور رفع خستگی و خواب‌آلودگی، بعد از هر دو ساعت رانندگی در جاده‌های استان حتماً در مکانی امن حداقل به مدت ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان خاطرنشان کرد: همچنین مسافران می‌توانند هرگونه شکایت خود را از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اطلاع دهند.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول