اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

جابه‌جایی 500 هزار مسافر از مبدأ شهرستان‌های سمنان

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از جابه‌جایی بیش از 500 هزار نفر مسافر از مبدأ شهرستان‌های این استان با ناوگان عمومی خبر داد.

جابه‌جایی 500 هزار مسافر از مبدأ شهرستان‌های سمنان

غلام‌رضا طحان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: طی چهار ماهه اول امسال، از مبدأ شهرستان‌های استان سمنان بیش از 64 هزار سفر با ناوگان عمومی حمل‌ونقل جاده‌ای صورت‌گرفته که با این تعداد سفر، بیش از 500 هزار مسافر با ناوگان عمومی جابه‌جا شده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه تمام شاغلان حمل‌ونقل مسافر جاده‌ای استان سمنان با همه توان آماده ارائه خدمات به مردم هستند، افزود: افزایش ناوگان VIP، برقراری امکان سرویس‌های درب تا درب سواری کرایه بین‌شهری، برگزاری جلسات کارگروه ارتقای سطح خدمات و فعالیت نمایندگی‌های مستقر در پایانه‌های مسافربری شهرستان‌ها ازجمله اقدامات انجام‌شده حوزه حمل‌ونقل مسافر در راستای ارتقای سطح خدمات و کاهش مشکلات و کاستی‌ها در این بخش است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان افزود: یک هزار و 367 نفر راننده با به‌کارگیری 835 دستگاه ناوگان عمومی حمل‌ونقل مسافر اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری در استان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: مسافران می‌توانند با استفاده از سامانه پیامکی 3000143 انتقادات و پیشنهادهای خود را در خصوص وضع ناوگان و خدمات‌رسانی با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول