اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نرم‌افزار جامع ورزش اصفهان رونمایی شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان گفت: نرم‌افزار نرم‌افزار جامع ورزش اصفهان برای شناساندن بهتر ورزشکاران شهرستان اصفهان طراحی شده مشابه آن در هیچ استان دیگری طراحی نشده است، امیدواریم در به‌روزرسانی‌های بعدی بتوانیم قابلیت‌های بیشتری را به این نرم افزار اضافه کنیم..

نرم‌افزار جامع ورزش اصفهان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجید رحیم‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از نرم‌افزار جامع ورزشی شهرستان اصفهان اظهار کرد: این نرم‌افزار برای شناساندن بهتر ورزشکاران شهرستان اصفهان طراحی شده مشابه آن در هیچ استان دیگری طراحی نشده است، امیدواریم در به‌روزرسانی‌های بعدی بتوانیم قابلیت‌های بیشتری را به این نرم افزار اضافه کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان تأکید کرد: در عصر حاضر اطلاع‌رسانی در اولویت قرار گرفته اما بسیاری از مربیان دلسوخته ورزشی اصفهان که با عشق و علاقه مشغول به فعالیت هستند و بدون چشم‌داشت مالی به تعالی شهر کمک می‌کنند، هنوز شناسانده نشده‌اند.

وی بیان کرد: برنامه‌های خوبی در شهر اصفهان با محوریت تعالی سازمانی و با تأکید بر گسترش ورزش در اداراتی که کارکنان آن‌ها امکان ورزش کردن ندارند برگزار کرده‌ایم، مربیان ورزش استان لازم است برای گسترش و همگانی کردن فعالیت‌های ورزشی در سطح جامعه با حداقل امکانات تلاش کنند.

رحیم‌زاده با انتقاد از حضور کمرنگ مربیان ورزشی در این جلسه عنوان کرد: تعداد اعضای جامعه ورزش زیاد اما تعداد افرادی که عاشقانه ورزش می‌کنند اندک است و افراد زیادی بر اساس منافع مشغول به فعالیت در این حوزه هستند.

اصفهان پایتخت ورزش قهرمانی کشور

محمدرضا طباطبایی، معاون اداره ورزش وجوانان شهرستان اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به نقش خبرنگاران در تعالی ورزشی استان اظهار کرد: خبرنگاران و ورزشی‌نویسان هر زمان نقدی را به اداره کل ورزش و جوانان متذکر شوند، راهکار نیز ارائه می‌کنند و نقاط مثبت را نیز یادآور می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: اصفهان پایتخت ورزش قهرمانی کشور است، برای بررسی صحت این ادعا کافیست ذوب‌آهن و سپاهان را از لیگ‌های برتر فوتبال و هندبال بگیریم که قطعاً از جذابیت آن‌ها کاسته خواهد شد.

معاون اداره ورزش وجوانان شهرستان اصفهان با اشاره به حضور باشگاه سپاهان در لیگ برتر والیبال تصریح کرد: حضور سپاهان در لیگ برتر والیبال نگاه‌ها را به این رشته جلب کرده چرا که همگان می‌دانند ورزشکاران استان اصفهان در هر رشته‌ای حاضر می‌شوند فعالیت چشمگیری خواهند داشت.

انتهای پیام/63113/هـ30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول