اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ورزش اصفهان نیازمند مدیر دلسوز و جوان است/ قدیمی‌ها حرف تازه‌ای ندارند

رئیس هیأت والیبال اصفهان گفت: اصفهان پتانسیل زیادی در ورزش دارد و به فردی دلسوز و جوان نیاز دارد که با جان و دل کار کند تا شاهد پیشرفت هرچه بیشتر در ورزش اصفهان باشیم.

ورزش اصفهان نیازمند مدیر دلسوز و جوان است/ قدیمی‌ها حرف تازه‌ای ندارند

تیمور باجول امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص گمانه‌زنی‌ها در مورد شرایط و صلاحیت‌های یکی از گزینه‌های مطرح برای مدیر کلی ورزش و جوانان اصفهان بیان داشت: صلاحیت هر فرد بر اساس قوانینی که وجود دارد و توسط برخی‌ ارگان‌های تصمیم‌گیر بررسی می‌شود، همچنین بر اساس عملکرد هر فرد در گذشته این صلاحیت باید بررسی شود.

رئیس هیأت والیبال استان اصفهان افزود: اعتقاد دارم اگر قرار است تغییری ایجاد شود باید فردی مدیر شود که اهل ورزش باشد، همچنین بومی باشد و شناخت کاملی‌ نسبت به ورزش اصفهان داشته باشد؛ تحصیلات مرتبط با ورزش نیز از دیگر ویژگی‌های وی باید باشد و همچنین باید فردی توانمند باشد.

وی تصریح کرد: مدیرانی که در ورزش یا حوزه‌های مختلف چند دوره کار کرده‌اند باید جای خود را به جوانان بدهند، اگر فردی در گذشته در منصبی بوده، نمی‌تواند بگوید اگر الان بیایم می‌توانم کارهای زیادی انجام دهم، زیرا باید در گذشته این کار‌ها را عملی می‌کرد.

باجول در پایان خاطر‌نشان کرد: اصفهان پتانسیل زیادی در ورزش دارد و به فردی دلسوز و جوان نیاز دارد که با جان و دل کار کند تا شاهد پیشرفت هرچه بیشتر در ورزش اصفهان باشیم.

انتهای پیام/63090/ص20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول