اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

ساخت ۱۸ هزار مسکن محرومان در 4 استان کشور آغاز شد/ پایان تعمیر خانه‌های آسیب‌دیده در سیل

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از آغاز ساخت ۱۸هزار واحد مسکن محرومان روستایی در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان‌جنوبی، کرمان و لرستان خبر داد.

ساخت ۱۸ هزار مسکن محرومان در 4 استان کشور آغاز شد/ پایان تعمیر خانه‌های آسیب‌دیده در سیل

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، عزیزالله مهدیان با تاکید بر اینکه مصوبه دولت بر پرداخت خسارت به واحدهای مسکونی است اظهار کرد: بنیاد مسکن به خانواده ها در ازای آسیب به هر واحد مسکونی خسارت پرداخت می کند و معیار پرداخت تسهیلات خانوار هم نیست.

وی با بیان اینکه کار تعمیرات مسکن سیل زدگان در مناطق سیل زده کشور به اتمام رسیده عنوان کرد: کار تعمیرات واحدهای خسارت دیده از سیلاب در استان‌های لرستان. خوزستان و گلستان به اتمام رسیده است و از لحاظ احداثی لرستان نسبت به استان‌های دیگر وضعیت بهتری دارد.

مهدیان گفت:امیدواریم با جدیت کاری که ستادهای بازسازی معین اصفهان و اردیبل در پلدختر دارند تا پایان امسال شاهد اتمام پروژه‌های احداثی مسکن در نقاط سیل‌زده این شهرستان باشیم.

معاون بنیاد مسکن افزود:روند احداثی مسکن سیل‌زدگان در استان خوزستان به دلیل گرما کمی با تاخیر آغاز شده که این باعث شده کمی سرعت کار کاسته شود و ما از این جهت کمی عقب هستیم.

 مهدیان با اشاره به ساخت ۲هزار واحد مسکونی ویژه محرومین در روستاهای لرستان عنوان کرد:در قالب این طرح حدود ۱۸هزار در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان‌جنوبی آغاز شده است.

وی تصریح کرد: امروز هم به همت مسئولین و مردم کلنگ احداث ۲هزار واحد مسکونی ویژه محرومین روستایی در روستای مورانی سیل‌زده پلدختر به زمین زده شد که به صورت تسهیلات و بلاعوض‌ها انشاالله این واحدها ساخته می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول