اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برنامه‌های فدراسیون بوکس برای کسب سهمیه المپیک

رئیس فدراسیون بوکس گفت: یکی از برنامه‌های فدراسیون این است که در رشته ورزشی بوکس نماینده برای المپیک داشته باشیم و در این زمینه نسبت به تقویت و حمایت از ورزشکاران اقدام شده است.

برنامه‌های فدراسیون بوکس برای کسب سهمیه المپیک

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجمع انتخاباتی هیأت بوکس استان زنجان با حضور رئیس فدراسیون بوکس، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان و همچنین ورزشکاران رشته بوکس برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی نصرالله سائلی که از فروردین‌ماه امسال با حکم سرپرستی این هیأت را اداره می‌کرد با کسب 11 رأی از 14 رأی ماخوذه به مدت چهار سال ریاست هیأت بوکس استان زنجان را عهده‌دار شد.

قبل از سائلی سید رضا حسینی از خرداد سال 1396 ریاست هیأت بوکس استان را عهده‌دار بود که در اسفندماه سال قبل از سمت خود استعفا کرد.

رئیس فدراسیون بوکس در این جلسه با اشاره به بهبود همکاری فدراسیون بوکس با رسانه‌ها افزود: امروز شاهد همکاری بسیار مطلوب رسانه‌ها با فدراسیون هستیم و پخش رقابت‌های بوکس از شبکه ورزش زمینه‌ساز و حمایت بخش خصوصی از این رشته ورزشی را فراهم خواهد ساخت.

تلاش برای اعزام ورزشکار المپیکی

حسین ثوری با اشاره به تلاش‌های انجام شده در راستای ارتقای ورزش بوکس در کشور گفت: با اقدامات صورت گرفته برخلاف مشکلاتی مالی اعزام‌های برون‌مرزی خوبی داشتیم.

وی در ادامه از اختصاص 4 میلیارد تومان اعتبار برای فدراسیون بوکس در سال جاری خبر داد و افزود: تا امروز 700 میلیون تومان از این اعتبار محقق شده است و 600 میلیون تومان نیز طی امسال و سال قبل به استان‌ها کمک شده است.

رئیس فدراسیون بوکس با اشاره به اینکه در مدت زمان ریاست بنده که حدود 20 ماه از آن می‌گذرد تلاش کردیم که عقب‌ماندگی‌های گذشته را جبران کنیم، افزود: در همین راستا سال قبل فدراسیون بوکس به عنوان برترین فدراسیون انتخاب شد.

وی همچنین از دو برابر شدن آمار جمعیتی ورزشکاران رشته ورزشی بوکس خبر داد و گفت: در حال حاضر 15 هزار تا 20 هزار ورزشکار مستعد در سنین پایه فعالیت می‌کنند.

ثوری با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های فدراسیون این است که در رشته ورزشی بوکس نماینده برای المپیک داشته باشیم، بیان کرد: در این زمینه نسبت به تقویت و حمایت از ورزشکاران اقدام شده است.

رئیس فدراسیون بوکس با اشاره به اینکه امروز و پس از طی مسیری پر پیچ و خم مسابقات بوکس را از تلویزیون تماشا می‌کنیم، گفت: باید برندسازی این رشته را به نحو مقتضی پیگیری کنیم تا بوکس به جایگاه واقعی خود برسد.

وی به ظرفیت بوکس استان زنجان نیز اشاره کرد و گفت: از ورزشکاران خوب فعال در این رشته ورزشی طوفان شریفی است که این ورزشکار جوان در مسابقات قهرمانی اهواز واقعا طوفانی عمل کرد.

در ادامه نیز مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز با اشاره به برنامه‌های هفته تربیت‌ بدنی اظهار کرد: طی این هفته بر اساس روزشمار تعیین شده برنامه‌های متعددی در استان اجرایی می‌شود.

بوکس به دور از حاشیه

علی خلیلی «ورزش، همدلی و مشارکت اجتماعی»،«ورزش، ایثار ‌نهضت حسینی»، «ورزش، آگاهی و سبک زندگی فعال»، «سنت‌های آئینی و پیوند نسل‌ها» ، «ورزش، توانمندی و امید به آینده»، «ورزش، پویایی و سلامت ملی» و «ورزش، معنویت و ولایت‌مداری» را عناوین روزشمار هفته تربیت‌بدنی عنوان کرد و گفت: بر اساس این روزشمار برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان اجرایی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هیأت بوکس استان زنجان از زمان تصدی سرپرستی این هیأت توسط سائلی به آرامش رسیده است، افزود: امروز این هیأت از حاشیه به دور است و شاهد فعالیت خوب هیأت هستیم.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تصریح کرد: امیدواریم با تلاش صورت گرفته در استان شاهد اعتلای جایگاه بوکس و موفقیت بیش از پیش ورزشکاران باشیم.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان در سایر رشته‌های ورزشی و برگزاری رویدادهای ورزشی نیز موفق عمل کرده است، گفت: امسال زنجان میزبان 45 رویداد ورزشی بوده است که به نوبه خود موفقیت بزرگی برای استان محسوب می‌شود.

تلاش برای ارتقای جایگاه ورزش در زنجان

رئیس منتخب هیأت بوکس استان زنجان نیز ضمن ابراز خرسندی از انتخاب برای این سمت اظهار کرد: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان در تلاشیم که جایگاه بوکس استان را ارتقا دهیم.

نصرالله سائلی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های آتی هیأت توجه ویِژه به شهرستان‌ها خواهد بود، گفت: در شهرستان‌ها ورزشکاران خوبی در این رشته داریم که در صورت توجه و حمایت آنها به جایگاه خوبی خواهند رسید.

انتهای پیام/73005/ق/گ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول