اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تیم ملی بوکس در زنجان اردو زد

تیم ملی جوانان بوکس در زنجان اردو زده و این اردو به مدت 15 روز برگزار خواهد شد.

تیم ملی بوکس در زنجان اردو زد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، از روز گذشته تیم ملی جوانان بوکس در زنجان اردو زده و به صورت مستمر تمرینات این تیم در دو نوبت صبح و عصر در حال انجام است.

در این اردو که با حضور ورزشکارانی از استان‌های مختلف همراه است، 22 بوکسور و پنج مربی و سرمربی حضور دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در همین رابطه به خبرنگار فارس گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی که استان زنجان دارد، میزبانی‌های مختلفی را در رشته‌های متعدد ورزشی درخواست کرده‌ایم.

علی خلیلی یکی از مهمترین رویدادهای ورزشی استان را میزبانی المپیاد استعدادهای برتر ورزشی عنوان کرد و افزود: میزبانی هفت رشته توسط استان زنجان در این دوره از رقابت‌ها قطعی شده است که البته امکان افزایش رشته‌ها هم وجود دارد.

دبیر هیأت بوکس استان زنجان در این باره به خبرنگار فارس گفت:  اردوی تیم ملی بوکس از روز 24 خردادماه در زنجان در حال برگزاری است.

ابراهیم عباسی با بیان اینکه این اردو به مدت 15 روز برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در این اردو 22 بوکسور و پنج مربی حضور دارند.

وی رده سنی این اردو را 17 تا 18 سال اعلام کرد و گفت: برای برگزاری این اردو هیأت بوکس استان، اداره کل ورزش و جوانان استان، هیأت دو و میدانی زحمات بسیاری را متقبل شده‌اند تا اردو هرچه بهتر برگزار شود.

دبیر هیأت بوکس استان زنجان با بیان اینکه هدایت این تیم برعهده امید رشید به عنوان سرمربی است، تصریح کرد: جاسم دلاوری، اسماعیل مختار پور و فرشید نجاتی  وی را در امر مربیگری کمک می‌کنند و ولی‌الله صالح‌نیا نیز به عنوان مربی بدنساز در کنار تیم ملی جوانان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه این اردو برای آمادگی ورزشکاران در راستای حضور در مسابقات آبان‌ ماه برگزار می‌شود، گفت: از ورزشکاران زنجانی نیز در این اردوها حضور دارند.

*برگزاری 9 اردو برای تیم ملی جوانان بوکس

سرمربی تیم ملی جوانان بوکس نیز در همین رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اردوی خوبی در زنجان برگزار شده و ورزشکاران نیز از آمادگی خوبی برخوردارند.

امید رشید با بیان اینکه تا برگزاری مسابقات مغولستان بنا داریم که 9 اردو برای تیم ملی جوانان بوکس برگزار کنیم، تصریح کرد: زنجان مرحله چهارم اردوهاست و 22 بوکسور در این اردو حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه در هفته نخست اردوها مسابقات انتخابی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: پس از انتخابی تعداد بوکسورها تا 16 نفر کم خواهد شد.

سرمربی تیم ملی جوانان بوکس با بیان اینکه برنامه تمرینات بوکسورها در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود، اضافه کرد: صبح کارهای پیست و میدانی در اردو برگزار می‌شود.

رشید با اشاره به اینکه تمرینات بعداز ظهر نیز در سالن بوکس زنجان برگزار می‌شود، افزود: در تلاش هستیم که در این مسابقات نهایت آمادگی را برای بوکسورها ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه تا مسابقات مغولستان پنج اردوی دیگر نیز برگزار خواهد شد، اضافه کرد: در حال حاضر درخواست یک اردوی مشترک با آذربایجان با تهران داده شده است که آمادگی تیم ارتقا یابد.

سرمربی تیم ملی جوانان بوکس با بیان اینکه در قزاقستان نیز یک دوره مسابقات برگزار خواهد شد که تدارکات آن فراهم شده است، تصریح کرد: این مسابقات تا 30 تیرماه برگزار خواهد شد.

رشید ضمن مثبت ارزیابی کردن اردوهای آمادگی تیم ملی گفت: امیدواریم با این اردوها به سطح آمادگی بالایی برسیم و نتیجه خوبی برای کشورمان در مسابقات مغولستان رقم بخورد.

*اسامی 22 بوکسور حاضر در اردوی زنجان

گفتنی است، دعوت شدگان به اردوی تیم ملی جوانان شامل آرشام حسینی، علی آبروان در وزن 49 کیلوگرم، سبحان صحرایی، امیرحسین حقی و پوریا عبدالمالکی در وزن 52 کیلوگرم، رامین بابالو و عرفان نظام‌لو در وزن 56 کیلوگرم، محمدحسین احسانی، محسن عزیزپور و امیرحسین دولتی در وزن 60 کیلوگرم هستند.

همچنین امیررضا شکاری و مهدی امیری در وزن 64 کیلوگرم، فرهاد مرادی و امیرحسین رفیعی در وزن 69 کیلوگرم و احسان محمدی، امیرمهدی کرمی و امیرحسین طالشی در وزن 79 کیلوگرم، امین مجنونی در وزن 81 کیلوگرم، محمدرضا بهرامی و سامان حسینی در وزن 91 کیلوگرم و علی سپهر و محمدعلی سیدصدری در وزن 91+ کیلوگرم در این اردو حضور دارند.

به گزارش فارس، مسابقات تیم ملی جوانان بوکس در آبان سال ۹۸ در مغولستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق/گ/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول