اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افزایش 30 درصدی برنامه‌های موکب اوقاف در سامرا

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از افزایش 30 درصدی برنامه‌های موکب اوقاف در سامرا خبر داد و گفت: تا پایان کار موکب 28 برنامه دیگر نیز اجرایی می‌شود.

افزایش 30 درصدی برنامه‌های موکب اوقاف در سامرا

حجت‌الاسلام مختار کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان موکب خود در سامرا را از 17 مهرماه دایر کرده و تا یکم آبان ماه فعال خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه تعداد خادمین فعال در موکب اوقاف 100 نفر است، اضافه کرد: این موکب از همان ابتدای آغاز به کار تاکنون به بیش از 20 هزار نفر در هر وعده ارائه خدمت می‌شود.

وی همچنین از اجرای برنامه‌های فرهنگی در موکب اوقاف خبر داد و گفت: تا امروز 22 برنامه سخنرانی در موکب اوقاف اجرایی شده است و امسال شاهد افزایش 30 درصدی برنامه‌های فرهنگی در سامرا  بودیم که از جمله آن اجرای برنامه توسط واقفین و حسینیه ثارالله بود.

کرمی از اجرای 30 برنامه با محورهای اربعین، برگزاری محافل مشترک قرآنی در سامرا و حضور راویان در موکب خبر داد و افزود: تا پایان کار موکب هم 28 برنامه دیگر اجرایی خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه به برنامه‌های هفته وقف اشاره کرد و گفت: در این ایام نیز برنامه‌های متعددی با هدف ترویج سنت حسنه وقف و استفاده از ظرفیت‌های آن در استان اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول