اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

برای حضور سالمندان در مهدهای کودک محدودیتی نداریم

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت وجود مرکزی مشترک برای حضور کودکان و سالمندان در کنار یکدیگر، گفت: محدودیتی برای حضور سالمندان در مهدهای کودک نداریم.

برای حضور سالمندان در مهدهای کودک محدودیتی نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فاطمه رضوان‌مدنی در نشستی مشترک با رئیس انجمن سالمندان کرمانشاه، اظهار داشت: سالمندان نیازمند تکریم هستند و باید سعی کنیم این نیاز معنوی آن‌ها را به خوبی برطرف کنیم، چراکه در دین اسلام و فرهنگ ایرانی ما بر آن تاکید فراوان شده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه بر فرهنگ‌سازی احترام به سالمندان و بزرگترها در بین کودکان تاکید کرد و افزود: به‌عنوان مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تا جایی که قانون اجازه دهد از انجمن سالمندان حمایت خواهم کرد و کوتاهی از جانب مجموعه بهزیستی نخواهد بود.

وی با اشاره به ضرورت وجود مرکزی مشترک برای حضور کودکان و سالمندان در کنار یکدیگر، خاطرنشان کرد: محدودیتی برای حضور سالمندان در مهدهای کودک نداریم و می‌توانیم شرایطی را فراهم کنیم که بزرگترها برای کودکان قصه‌گویی کنند و در این صورت می‌توان شاهد ارتباط تاثیرگذار کودکان، بزرگترها و حفظ جایگاه و مقام آن‌ها در خانواده‌ها باشیم.

*برای اجرای طرح همیار سالمندان نیازمند یاری 27 دستگاه هستیم

رئیس انجمن سالمندان کرمانشاه نیز در این دیدار با تشکر از همکاری‌های معاونت‌های تخصصی بهزیستی استان از انجمن سالمندان، گفت: این انجمن فعالیت خود را از سال 93 آغاز کرده وتوجه به سالمندان را سرلوحه کار خود قرار داده است.

احسان رضایی با اشاره به اینکه بهزیستی، متولی رسیدگی به حوزه سالمندان است، ادامه داد: تلاش ما این است بتوانیم براساس یک پروپوزال استاندارد طرح همیار سالمندان را اجرا کرده و دراین راستا 27 دستگاه نیز باید ما را در اجرای این طرح یاری کنند.

وی افزود: ایجاد بانک همیاری سالمندان از برنامه‌های قابل اجرا در انجمن سالمندان است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول