اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سازندگی کشور تعطیل نشده/ سرمایه‌گذاری در معدن مغفول مانده است

سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: با وجود تمام فشارها و تحریم‌ها، توسعه و سازندگی در کشور تعطیل نشده است.

سازندگی کشور تعطیل نشده/ سرمایه‌گذاری در معدن مغفول مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، محمود واعظی عصر امروز در آیین افتتاح مجتمع تجاری و تفریحی عقیق اظهار کرد: دامغان در طول تاریخ دارای مشاهیر و بزرگانی بوده که همیشه افتخار این شهر بوده‌اند و مردم دامغان همگی شجاع، غیور و اهل هنر و ادب هستند.

وی تصریح کرد: با وجود تمام فشارها و تحریم‌ها، توسعه و سازندگی در کشور تعطیل نشده است؛ تلاش خواهیم کرد تا آنچه به مردم این شهرستان قول دادیم و در سفر رئیس‌جمهوری به استان مصوب شده محقق شود.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری افزود: با اینکه با محدودیت بودجه‌ای در کشور مواجه هستیم، اما تلاش خواهیم کرد مواردی که با توسعه زیرساختی استان سمنان مرتبط است، محقق شود.

واعظی اضافه کرد: با توجه به تاریخ و تمدن غنی منطقه و وجود ظرفیت‌های مطلوب، نیاز است تا مقوله گردشگری مورد توجه قرار گیرد؛ باید به سمتی گام برداریم و اقدامات گردشگری را به سمتی سوق دهیم تا دامغان و استان سمنان تبدیل به قطب گردشگری شود.

وی تصریح کرد: هوشمندی مردم دامغان در بهره‌وری از زمین‌های کشاورزی و کسب درآمد مطلوب قابل تحسین است؛ پسته، محصولات باغی و خشکباری که در دامغان تولید می‌شود، باید با راه‌اندازی واحدهای فرآوری و صنایع تبدیلی در همین منطقه تبدیل به کالای با ارزش بیشتر شود و ارزش‌افزوده برای این منطقه به همراه داشته باشد.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: با توجه به اینکه وضع معدن در استان سمنان بسیار غنی و متنوع است، تلاش می‌کنیم تا سرمایه‌گذاری در معدن را که مغفول واقع شده، مورد حمایت قرار دهیم و این مهم از راهبردهای اصلی دولت است.

واعظی افزود: از مسؤولان شهرستان به‌واسطه توجهی که به بهسازی، ارتقا و رونق روستاهای منطقه داشتند، تقدیر می‌شود؛ دولت به اوقات فراغت، تفریح و ارزاق مردم همواره توجه داشته است و مردم باید بانشاط باشند؛ چراکه لازمه توسعه جامعه است و در این راستا تلاش داریم تا زمینه‌های نشاط را فراهم آوریم.

وی تصریح کرد: این مجتمع تجاری تفریحی که امروز در دامغان افتتاح شد، در تراز مجتمع‌های تجاری تفریحی روز دنیا و امری ارزشمند است.

انتهای پیام/74030/م/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول