اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

هزینه 3 میلیارد تومانی برای زمین فوتبال زیراب

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه با اشاره به فعالیت 36 هیأت ورزشی در سوادکوه از هزینه 3 میلیارد تومانی برای زمین فوتبال زیراب خبر داد.

هزینه 3 میلیارد تومانی برای زمین فوتبال زیراب

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، رضا احمد‌زاده عصر امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۲۶ مهر ماه تا دوم آبان‌ماه به عنوان هفته تربیت بدنی ثبت شده است که این هفته برای آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی و سوق دادن جامعه به ورزش‌های همگانی است، گفت: تأمین سلامت و شادابی جامعه، دست یابی به یک متر فضای ورزشی به ازای هر نفر، علمی‌کردن ورزش، توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و حرفه ای، افزایش مشارکت بخش خصوصی، توسعه ورزش روستایی و عشایری و بانوان، توجه به اخلاق و توسعه فرهنگ در ورزش، تعامل و همکاری مستقیم با دستگاه‌های آموزشی از اهداف اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه در اجرای برنامه‌های مختلف است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه، افزود: در سال گذشته 2 هزار و ۲۰۰ نفر ورزشکار سازمان‌یافته در شهرستان سوادکوه فعال بودند که حدود ۲۰۰ نفر بیشتر از حد مطلوب اعلام‌شده استانی بود و تعداد هزار و 400 نفر ورزشکار سازمان‌یافته در شش ماه اول سال ۹۸ در سوادکوه فعال هستند.

وی از وجود ۲۴ مکان ورزشی دولتی و خصوصی در شهرستان سوادکوه خبر داد و با بیان اینکه ۱۱ مکان دولتی ورزشی و ۱۳ مکان خصوصی ورزشی در شهرستان سوادکوه وجود دارد، خاطرنشان کرد: زمین فوتبال زیراب و سالن توپی روستایی اتو از طرح‌های نیمه‌تمام اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه هستند.

احمدزاده از برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی، راهکارهای جلوگیری از خشم و راهکارهای کاهش طلاق در سوادکوه خبر داد و اظهار کرد: صعود به قله کنگلو، برج ورسک، سعود به ارتفاع 2 هزار و 250 متری سنگ‌ده، صعود به کوه یخی کشور گرجستان و صعود به قله دماوند برخی از صعود‌های کوهنوردان شهرستان سوادکوه در سال ۹۸ بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی مختلف در 6 ماهه اول سال ۹۸ از وجود ۳۶ هیأت ورزشی فعال و نیمه‌فعال و حضور ۸۸ مربی شامل ۴۸ مربی مرد و 40 مربی زن در سوادکوه خبر داد و افزود: تعداد 7 کانون مردم نهاد در شهرستان سوادکوه وجود دارند که ۴ کانون مردم نهاد در سال جاری ثبت شد.

وی از برگزاری ۸۵ مسابقه ورزشی داخل شهرستانی، اعزام ۵۸ مورد به مسابقات ورزشی استانی، برگزاری ۲۲ همایش و جشنواره ورزشی، کسب ۵۵ مدال انفرادی استانی، کسب 3 مقام تیمی استانی و 3 مدال آسیایی و 2 مدال جهانی و 5 مدال بین المللی و یک مدال پارالمپیک، صعود تیم هندبال بانوان به مسابقات کشوری، حضور تیم فوتسال پیشکسوتان در لیگ استان، حضور تیم شهدای سرخ‌کلا در لیگ برتر فوتسال استان، حضور تیم فوتسال بانوان در لیگ استان، میزبانی اردوی مسابقات رزمی سو مو در زیراب، حضور تیم فوتسال شهدای پل‌سفید در لیگ یک استان، حضور تیم فوتبال اتو‌جوان در لیگ استان، برگزاری تست استعداد‌یابی رشته‌های فوتبال، هندبال، تنیس‌روی میز را بخشی از عملکرد ورزشی ۶ ماهه اول سال ۹۸ اداره ورزش و جوانان سوادکوه ذکر کرد.

احمد‌زاده با اشاره به اینکه شعار امسال هفته تربیت‌بدنی «پیش به سوی ایران فعال» است از برگزاری ۴۰ برنامه  در هفته تربیت‌بدنی شهرستان سوادکوه خبر داد و افزود: 2 هزار متر چمن برای زمین فوتبال زیراب به شهرستان حمل شد و 7 هزار متر دیگر آن هم پس از برداشت رانش از کناره زمین فوتبال حمل و نصب می‌شود و پیش‌بینی می‌کنم تا هفته بسیج امسال در آذر‌ماه شاهد بهره‌برداری از چمن زمین فوتبال زیراب باشیم و تاکنون بیش از 2 میلیارد تومان برای زمین فوتبال زیراب هزینه شد و برای فنس‌کشی، سکوی تماشاگر و پیست دو‌و میدانی حدود یک میلیارد تومان دیگر هزینه نیاز است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه گفت: سعید داداش‌پور و محمد‌جواد ابراهیمی دو کشتی‌گیر سوادکوهی در لیگ برتر کشتی کشور حضور دارند.

انتهای پیام/86015/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول