اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

افتتاح 17 پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش

مدیر کل ورزش و جوانان استان از افتتاح 17 پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش خبرداد و گفت: ساخت تندیس شهدا یکی از برنامه های این اداره است که تا پایان سال انجام خواهد شد.

افتتاح 17 پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمود رضا امیاری عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شعار هفته ورزش و تربیت بدنی در سال 98 «پیش به سوی ایران فعال» است، ضمن قدردانی از همه رسانه هایی طی یک سال گذشته که به ورزش کمک کردند اظهار داشت: طی یک سال گذشته برنامه های خوبی در وررزش استان انجام شد که نتایج آن به نفع جامعه ورزش است.

وب با اعلام اینکه 26 مهرماه هر سال آغاز هفته تربیت بدنی است، افزود: در سال جاری بیشترین تمرکز خود را در توسعه ورزش همگانی خواهیم گذاشت.

مدیر کل ورزرش و جوانان استان هرمزگان، ایجاد شور و نشاط و توسعه فرهنگ ورزش همگانی در جامعه را مهمترین وظیفه مسوولین استان برشمرد و گفت: بدنبال این هستیم که در همه جای استان نسبت به گسترش ورزش  به همراه مسوولین شهرستان و استان همگانی گام برداریم .

امیاری خاطر نشان کرد: امیدواریم برنامه های بسیار خوبی در ورزش استان در سال جاری داشته باشیم.

وی از اجرای 420 برنامه ورزشی در هفته ورزش و تربیت بدنبی خبر داد و گفت: با توجه به همزمانی اربعین حسینی و هفته تربیت بدنی، برنامه های این هفته با رویکرد فرهنگی برگزار خواهد شد.

مدیر کل ورزرش و جوانان استان هرمزگان بیان کرد: با توجه به برگزاری کنگره 1500 شهید در استان، همه برنامه های ورزشی تا پایان سال بنام این شهدا مزین خواهد شد.

امیاری با بیان اینکه حمایت های خوبی از ورزش و جوانان انجام می شود یادآور شد: تا پایان سال برنامه های استانی و کشوری خوبی در استان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد:17 پروژه ورزشی در این هفته افتتاح خواهد شد که یک سالن ورزشی و 2 چمن مصنوعی و طبیعی بزرگ که در گوربند میناب و بندر خمیر به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل ورزرش و جوانان استان از افتتاح چندین پروژه بزرگ دیگر در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: فاز اول ورزشگاه 10 هزار نفری میناب از بزرگترین پروژه های دهه فجر خواهد بود.

امیاری از برگزاری مسابقات هندبال ساحلی جوانان کشور، همایش های پیاده روی و قایقرانی در این هفته خبرداد و افزود: تقدیر از بازنشستگان اداره کل که از سرمایه های ورزش استان هستند نیز از دیگر برنامه های این هفته است.

وی از تقدیر از مدیران کل سابق ورزش استان در این هفته هم پرده برداشت و گفت: 8 تا 10 برنامه ورزشی کشوری و بین المللی در امسال با نام مسابقات خلیج فارس برگزار خواهیم کرد.

مدیر کل ورزرش و جوانان استان دیدار با مسوولین استانی، خانواده شهدا، نمایندگان، جامعه ورزش و نماینده ولی فقیه را از دیگر برنامه های هفته تربیت بدنی برشمرد و یادآور شد: تجلیل از افتخار آفرینان در المپیاد استعدادهای برتر کشور نیز انجام خواهد شد.

امیاری برنامه ریزی برای سومین المپیاد استعدادهای برتر کشور در سال آینده را یکی از برنامه های مهم اداره کل ورزش نام برد و خاطر نشان کرد: ساخت تندیس شهدای استان در سال جاری نیز یکی دیگر از برنامه های اداره کل است که در مجموعه های ورزشی نصب خواهد شد و تندیسش سردار علی حاجبی یکی از این برنامه هاست.

وی در مورد کمک صنایع به باشگاه‌ها و ورزش استان نیز گفت: بدنبال این هستیم که صنایع را در کنار ورزش داشته باشیم و بدنبال چهارچوب قانونی باشگاهها هستیم تا بدانیم با چه کسی و چه باشگاهی طرف هستیم.

مدیر کل ورزرش و جوانان استان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد حمایت از ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند افزود: قطعا همان گونه که فدراسیون حمایت خواهد کرد ما هم حمایت و پشتیبانی خود را انجام خواهیم داد.

امیاری از اختصاص بودجه  و اعتبار مناسبی برای تعمیر و بازسازی اماکن ورزشی نیز خبر داد و گفت: با توجه به عدم تعمیرات و بازسازی و اختصاص بودجه مناسب در سال‌های گذشته، اماکن ورزشی با فرسودگی مواجه شدند که امیدوارم بتوانیم در این کار هم کاستی های اماکن را برطرف کنیم.

انتهای پیام/88049

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول