اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

انتخاب استعدادهای ورزش قهرمانی باید از دل ورزش همگانی باشد

مدیرکل دفتر توسعه ورزش مناطق روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزش قهرمانی باید استعدادهای خود را از دل ورزش همگانی انتخاب کند.

انتخاب استعدادهای ورزش قهرمانی باید از دل ورزش همگانی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا حجتی پیش از ظهر امروز در نشست با مسؤولان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: متاسفانه در برخی موارد ورزش قهرمانی با زدن یک تونل، مخاطبین خود را به‌صورت مستقیم انتخاب می‌کند که این روند اشتباه است.

مدیرکل دفتر توسعه ورزش مناطق روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان افزود: در اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی، توجه به ورزش در تمامی مناطق کشور وجود دارد که تاکنون مغفول مانده است.

وی ادامه داد: زندگی ماشینی موجب افزایش مشکلات عمده‌ای برای مردم شده که ضرورت ورزش را دوچندان کرده است زیرا ورزش همگانی با سلامت عمومی آمیخته شده است.

حجتی با اشاره به اینکه معتقدیم ورزش همگانی باید پایه و مادر ورزش قهرمانی باشد، عنوان کرد: اولین هدف ما این است که ورزش باید در خدمت سلامت جامعه قرار گیرد.

مدیرکل دفتر توسعه ورزش مناطق روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: متاسفانه سرانه ورزشی بسیار پایین است و مجموعه بیماری‌های مرتبط با عدم تحرک با سرعت در حال گسترش است.

وی با بیان اینکه با روش‌های همایشی، نمایشی در ورزش همگانی به جایی نمی‌رسیم، خاطرنشان کرد: به دنبال تامین اعتبار  15 میلیون تومانی برای هر خانه ورزش روستایی هستیم.

انتهای پیام/68020/م
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول