اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برگزاری اجلاس شهرستانی نماز در ملایر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری اجلاس شهرستانی نماز آبان‌ماه امسال در ملایر خبر داد.

برگزاری اجلاس شهرستانی نماز در ملایر

حجت‌الاسلام مهدی بیات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اهمیت فریضه واجب نماز اظهار کرد: نیاز است بیش از پیش این فریضه‌ مهم برای مردم به‌ ویژه نسل جوان تبیین و تشریح شود.

وی با اشاره به برگزاری همه ساله اجلاس سراسری نماز از برگزاری چهارمین اجلاس شهرستانی نماز آبان‌ماه امسال در ملایر خبر داد و گفت: موضوع این برنامه نماز و مدرسه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص نماز، توجه به اقامه آن در مدارس و توجه دانش‌آموزان به این فریضه مهم امسال همه برنامه‌های این اجلاس با محوریت دانش‌آموزی خواهد بود.

وی با بیان اینکه در راستای توجه به این فریضه مهم در همه مدارس شهرستان ملایر برپایی نماز جماعت صبح و ظهر و عصر داریم گفت: در مدارس شبانه‌روزی نیز نماز مغرب و عشا نیز برگزار می‌شود.

بیات با بیان اینکه در بیشتر مدارس با همکاری حوزه علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی روحانی اعزام شده است گفت: مدارسی که روحانی ندارند نماز جماعت توسط مربیان پرورشی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری نماز جماعت در 43 اداره شهرستان ملایر خبر داد و گفت: اداراتی که بیش از 10 نفر جمعیت دارند نماز جماعت با حضور روحانیون اعزامی و مبلغ آن برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه در راستای خدمات‌دهی به زوار اربعین در موکب‌های شهرستان نماز ظهر و عصر و مغرب و عشا برگزار می‌شود گفت: در این زمینه یک روحانی در راستای پاسخگویی به سوالات مردم و برپایی نمازهای جماعت در ایام اربعین اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/۸۹۰۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول