اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

اجلاس‌ نماز دانش‌آموزی در اولویت ستاد اقامه نماز استان بوشهر است

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر گفت: اولویت اول ستاد اقامه نماز استان بوشهر ترویج فرهنگ نماز در بین دانش‌آموزان و مدارس است و در این راستا امسال اجلاس نماز با محوریت دانش آموزی برگزار می‌شود.

اجلاس‌ نماز دانش‌آموزی در اولویت ستاد اقامه نماز استان بوشهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، حسن ابراهیمی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر و ستاد اقامه نماز شهرستان دیر اظهار داشت: حرکت در مسیر اجرای فرائض دینی در جامعه و  ترویج فرهنگ قرآنی وظیفه فرد فرد جامعه است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر با بیان این که یکی از نتایج تقویت باورهای دینی ایجاد روحیه شجاعت در افراد است، افزود: اگر امروز با قدرت جلوی آمریکا می‌ایستیم به خاطر قدرت ایمان ماست.

وی با اعلام اینکه به همت جوانان این مملکت و رهنمودهای مقام معظم رهبری در طول چهل سال گذشته دستاوردهای زیادی داشته‌ایم، ادامه داد: قدرت ایمان ما در رویارویی با دشمن حرف اول را می‌زند و دشمنان نیز نقطه قوت ما را شناسایی کرده‌اند و به دنبال تضعیف باورها و اعتقادات ما به ویژه در بین نسل جوان هستند.

ابراهیمی گفت: در زمینه امر به معروف و نهی از منکر، اقامه نماز و فرهنگ قرآنی تلاش‌هایی صورت گرفته است، اما در برخی از جاها که نتایج خوبی نگرفته‌ایم باید آسیب‌شناسی و کار کارشناسی انجام دهیم.

وی  خواستار تجدید نظر در برخی از شیوه‌ها شد و عنوان کرد: مساجد از صدر اسلام در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نقش‌آفرین بوده‌اند و پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ما هم از همین مساجد شکل گرفت.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر افزود:  حضور کمرنگ جوانان در مساجد  این نهیب را به ما می‌زند که شیوه جذب ما اشتباه بوده و باید آن را اصلاح کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی، سعه صدر و تدبیر به گونه‌ای عمل کنیم که جوانانی که احیانا مسیر خطا را در پیش گرفته‌اند به راه راست برگردند و برخی جاها هم اگر نیاز شد در چارچوب قانون  و با استفاده از تکنیک‌های جدید  عمل کنیم.

ابراهیمی با تأکید بر اینکه از اعمال سلیقه‌های شخصی در برخورد با افراد بپرهیزیم، ابراز کرد: آثار و خروجی گزارشات عملکردی  دستگاه‌ها باید در جامعه هویدا باشد و کار کارشناسی نتیجه‌بخش است.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ نماز از مدارس باید شروع شود، بیان کرد: امسال اجلاس اقامه نماز با محوریت مدارس و دانش‌آموزان در استان برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم در آینده این مهم در سطح شهرستان‌ها نیز اجرایی شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول