اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پرداخت 810 میلیارد ریال تسهیلات به 21 واحد تولیدی سمنان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در سال جاری حدود 810 میلیارد ریال تسهیلات تولید و اشتغال به 21 واحد تولیدی این استان پرداخت شده است.

پرداخت 810 میلیارد ریال تسهیلات به 21 واحد تولیدی سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بهروز اسودی پیش از ظهر امروز در یکصد و هشتاد و هشتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اظهار کرد: تاکنون ۲۱ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی این استان در بخش تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ و برنامه تولید و اشتغال بالغ‌بر ۸۱۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در بخش تسهیلات رونق تولید سال ۹۸ که از شهریور سال جاری آغاز شده است، ۱۴۵ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که تاکنون ۱۳ واحد بالغ‌بر ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به دیگر دستور کار این نشست گفت: در این جلسه نیز با تصمیم اعضای کارگروه با معرفی ۶۷ واحد تولیدی دیگر به بانک‌های عامل جهت دریافت تسهیلات به رقم افزون بر یک هزار میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۱۱۰ نفر موافقت شد.

اسودی همچنین از بررسی مشکلات بیش از ۹۷۰ واحد تولیدی مشکل‌دار در جلسات این کارگروه خبر داد و تصریح کرد: در آخرین دستور کار این نشست مشکلات بانکی، زیربنایی و تأمین اجتماعی سه واحد تولیدی پارمیدا، کیان شکلات جوانه گل محمدی و سیوان آراد ویژه و بخشودگی جرائم تأمین اجتماعی برخی واحدهای تولیدی بررسی شد.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول