اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

برخوردهای قاطع قوه قضائیه هراس را در دل هنجارشکنان ایجاد کرده است

دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان گفت: شاهد آن هستیم برخوردهای قاطع دستگاه قضایی با سودجویان و مفسدان بیم و هراس را در دل فرصت‌طلبان و هنجارشکنان ایجاد کرده است.

برخوردهای قاطع قوه قضائیه  هراس را در دل  هنجارشکنان ایجاد کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، همزمان با هفته نیروی انتظامی، رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان به همراه دادستان عمومی و انقلاب اصفهان و تنی چند از معاونانش با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان این هفته را به فرمانده نیروی انتظامی اصفهان و همکارانش تبریک گفتند.

در نشست مشترکی که در حاشیه این دیدار برگزار شد، محمدرضا حبیبی ضمن تبریک این ایام اظهار داشت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و پیام‌آور نظم و امنیت در جامعه است و تلاش‌های جهادگونه کارکنان این نیرو همراه و همپای دستگاه قضایی در اجرای عدالت و برقراری نظم، امنیت پایدار و مثال‌زدنی حال حاضر سطح استان را رقم‌زده است.

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان افزود: تعامل، همکاری و برادری میان دستگاه قضایی با نیروی انتظامی این امکان را فراهم می‌سازد تا از یک‌سو طرح‌ها و مأموریت‌های این نیرو باصلابت و قدرت بیشتر اجرا و از سوی دیگر قضات شریف نیز در اجرای عدالت کارکنان نیروی انتظامی را همانند بازوانی قدرتمند در کنار خویش سهیم بدانند.

علی اصفهانی  نیز با تبریک هفته نیروی انتظامی حضور فرماندهان لایق و کاردان در رأس نیروی انتظامی را استان غنیمت دانست و بیان داشت: بی‌شک با تعامل و همکاری، تحقق اهداف عالیه دستگاه قضایی که با حضور رئیس محترم قوه قضاییه امیدی مضاعف در مردم ایجاد کرده است، به‌درستی میسر خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان  افزود: در این راستا امروز شاهد آن هستیم برخوردهای قاطع دستگاه قضایی با سودجویان و مفسدان بیم و هراس را در دل فرصت‌طلبان و هنجارشکنان ایجاد کرده است.

سردار مهدی معصوم‌بیگی نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار صمیمی بیان داشت: حمایت همه‌جانبه دستگاه قضایی استان در حوزه‌های مختلف با نیروی انتظامی ستودنی است و حد پایانی برای همکاری و تعامل دو مجموعه قائل نیستیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: همراهی و تعامل و حمایت قضات شریف و متدین از نیروی انتظامی باعث شده است همکارانم در اجرای وظایف محوله خود کمترین دغدغه را داشته باشند.

حجت اسدی، معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان نیز از اجرایی شدن چند طرح جدید خدمات الکترونیک قضایی که باعث تسهیل در انجام امور مرتبط با نیروی انتظامی با دادگستری می‌شود، خبر داد.

به گزارش فارس، در پایان از خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی با اهداء لوح سپاس به سردار فرماندهی این نیرو تقدیر شد.

انتهای پیام/63086/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول