اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

20 دستگاه خودرو موکب حضرت یحیی ‎بن ‎زید(ع) گنبدکاووس به کربلا اعزام شدند

رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس گفت: امروز 20 دستگاه خودرو سنگین و نیمه‎سنگین برای انتقال اقلام مصرفی، فرهنگی، سرمایه‎ای و موادغذایی برای خدمات‎دهی به کربلا اعزام شدند.

20 دستگاه خودرو موکب حضرت یحیی ‎بن ‎زید(ع) گنبدکاووس به کربلا اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، رمضانعلی خالقی پیش از ظهر امروز در مراسم اعزام خودروهای موکب حضرت یحیی‎بن‎زید (ع) اظهار کرد: 16 دستگاه خودرو سنگین، پنج دستگاه خودرو سبک و چهار دستگاه خودرو نیمه‎سنگین در مجموع 20 دستگاه شامل اقلام سرمایه‎ای، مصرفی، موادغذایی، محصولات فرهنگی و خدام برای خدمات‎رسانی به کربلا اعزام شدند.

وی افزود: رانندگان به همراه خودروهای به عشق امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) این اقلام را فی‎سبیل‎الله به کربلا منتقل می‎کنند.

رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس با اشاره به کمک‎های خوب مردم شهرستان تصریح کرد: با وجود وقوع سیل اخیر و خسارات وارده به مردم و شرایط سخت اقتصادی امسال مردم اهل‎سنت و شیعه شهرستان 400 میلیون تومان نقدی و غیرنقدی به زائرین اربعین کمک کردند.

وی با بیان اینکه موکب حضرت یحیی‎بن‎زید (ع) در کربلا با موکب اهالی بصره مشترک است، ادامه داد: در سال گذشته مردم بصره 100 میلیون تومان به زائرین اربعین کمک کردند و امسال قرار است این کمک‎ها به 250 میلیون تومان افزایش پیدا کند که تاکنون 140 میلیون تومان آن را کمک کردند.

خالقی گفت: قرار است 63 خادم شامل پنج خادم خانم و 58 خادم آقا از 14 مهرماه تا 28 مهرماه در این موکب به بیش از 15 هزار نفر زائر اربعین خدمات مختلف مانند تغذیه و اسکان ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری بنیاد مهدودیت استان گلستان در کنار موکب حضرت یحیی‎بن‎زید (ع) گنبدکاووس نمایشگاه محصولات فرهنگی با موضوع مهدودیت و ظهور امام زمان (عج) از ابتدا استقرار این موکب تا آخرین روز برپا است.

انتهای پیام/83002/ق/ق

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول