اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نیروی انتظامی و پلیس معلمان نظم و اخلاق‎مداری جامعه باشند

امام جمعه گنبدکاووس گفت: امروز باید پلیس، مجموعه مرزبانی و نیروی انتظامی معلمان نظم و انظباط و اخلاق‎مداری جامعه باشند و مردم به آنها نهایت اعتماد و تکیه کنند.

نیروی انتظامی و پلیس معلمان نظم و اخلاق‎مداری جامعه باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت الاسلام محمود ترابی بعد از ظهر امروز در نخبگان انتظامی شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: امروز پلیس، نیروی انتظامی و مجموعه مرزبانی باید معلمان نظم، انظباط و اخلاق‎مداری جامعه بوده به نحوی که مردم نهایت اعتماد و تکیه به آنها را داشته و از کوچک و بزرگ برای این نیرو احترام قائل شوند.

وی افزود: نیروی انتظامی باید جایگاه و مکانت اجتماعی داشته زیرا آبروی نظام جمهوری اسلامی به این مجموعه بزرگ بر می‎گردد.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اینکه نیروی انتظامی نباید مامور هوس نفسانی باشد، تصریح کرد: نیروی انتظامی مامور هوای نفسانی نیست و زمانی که قانون‎مدار باشد مردم در کنار آنها احساس راحتی و امنیت داشته و جز خلافکاران و مجرمان مردم عادی هیچ ترسی از آنها نخواهند داشت.

* نیروی انتظامی دارای اقتدار و قدرت فراوان در منطقه است

وی با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی دارای اقتدار و قدرت فراوان در منطقه است، ادامه داد: نیروی انتظامی امروز با نیروی انتظامی دیروز تفاوت دارد و این تفاوت در اقتدار و قدرت منطقه‎ای  که در این سال‎ها به دست آمده و اخلاق و معنویت این مجموعه نسبت به تمام نیروهای نظامی جهان را متمایز کرده است.

ترابی با اشاره به رحلت امام حسن مجتبی (ع) در برخی روایات گفت: در برخی روایات روز هفتم صفر رحلت امام حسن مجتبی (ع) است و این امام در کنار برادر مظلوم خود سبط پیامبر محسوب شده و جز جوانان اهل بهشت هستند که باید الگوی جوانان ما در زندگی امروز باشد.

وی خاطر نشان کرد: افتخار نیروی انتظامی این است که تحت فرماندهی مجتهد عادل، مجرب و فرهیخته فرزانه انجام وظیفه می کنند و این مجموعه به عنوان مجموعه حزب‎الله و جنود خدا هستند که در مسیر الهی قدم بر می‎دارند.

* دشمنان تلاش دارند تا راهپیمایی امسال اربعین را کمرنگ جلوه دهند/ تمام تخلفات رانندگی به صورت پیامک به راننده متخلف ارسال می‎شود

امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند تا راهپیمایی امسال اربعین را کمرنگ جلوه دهند، تاکید کرد: در راهپیمایی اربعین سبک زندگی به جهان نشان داده می‎شود که اگر این سبک فراگیر شود سبک زندگی امام زمان (عج) بوده که در آن حاکمیت از اسلام، اخلاق، معنویت، عقلانیت و معرفت جریان دارد.

وی افزود: این سبک می‎تواند زیربنا تمدن نوین اسلامی بوده و این راهپیمایی یک موهبت الهی است که همه باید در آن چه به صورت حضوری و در صحنه، چه کمک مالی و چه به شکل دعا و باطنی  شرکت کنند.

فرمانده نیروی انتظامی گنبدکاووس اظهار کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس و نیروی انتظامی بوده و با هنجارشکنان برخورد قاطعانه می‎کنیم.

محمود علی‎فر افزود: در 6 ماه نخست امسال 94 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و ضبط شده ضمن اینکه  وقوع جرایم سایبری، دستگیری سارقان و تماس با پلیس 110 در این مدت افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: برگه جریمه کاغذی از چرخه اداری خارج و تمام تخلفات رانندگی به صورت پیامک به راننده متخلف ارسال می‎شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس یادآور شد: امروز به مناسبت  هفته ناجا از خانواده معظم شهدا، جانبازان تجلیل و برخی از کارکنان ترفیع گرفتند.

انتهای پیام/83002/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول