اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دوران عربده‌کشی آل‌سعود تمام شد

امام‌ جمعه بادرود گفت: دوران عربده‌کشی عربستان در حال تمام شدن است، یمن امروز به برکت ارتش، نیروهای مسلح و کمیته‌های مردمی در موضع قدرت و بازدارندگی ایستاده است.

دوران عربده‌کشی آل‌سعود تمام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بادرود ضمن تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: اگر ما امروز شاهد آرامش، آسایش و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه جهانی هستیم به برکت خون شهدا است، امنیت امروز جامعه ما توسط کسانی رقم خورده است که بعد از دوران دفاع مقدس توانستند لقب مجاهدان فی سبیل‌الله را از فرماندهی کل قوا دریافت کنند.

امام‌ جمعه بادرود افزود: نابودی 3 تیپ سعودی و غنیمت تعداد زیادی سلاح و مهمات و اسارت تعدادی از نظامیان آل سعود به دست وارثان اویس قرنی یعنی انقلابیون یمن برگ زرینی در تاریخ مقاومت مردم مظلوم یمن بود که در تاریخ ثبت شد.

وی اذعان کرد: دوران عربده‌کشی عربستان در حال تمام شدن است، دورانی که ائتلاف سعودی آمریکایی در یمن جولان می‌داد و عربده می‌کشید دیگر تمام‌ شده است یمن امروز به برکت ارتش، نیروهای مسلح و کمیته‌های مردمی در موضع قدرت و بازدارندگی ایستاده است.

قاسمی خاطرنشان کرد: اکنون زمان عزت و کرامت فرارسیده و عملیات نظامی بزرگ تحت عنوان نصر من‌الله آغاز شده و جبهه مقاومت انصارالله یمن هر روز در حال پیشرفت است، حمله به تجهیزات نفتی آرامکو و همچنین پیشروی‌های شکل‌گرفته در محور زمینی نجران خود بهترین دلیل است که شکست ارتش آل سعود و در آینده زوال حکومت آل سعود قطعی است.

امام‌ جمعه بادرود در ادامه گفت: در هفته‌ای که گذشت دفتر نمایندگی صدا و سیمای بادرود افتتاح شد و در حال حاضر در سطح استان اصفهان تعداد 24 دفتر و نمایندگی خبرگزاری صدا و سیما فعال هستند که نمایندگی خبرگزاری صدا و سیما بخش امامزاده بادرود به‌ عنوان دومین نمایندگی در این بخش به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: منطقه بادرود از ظرفیت و پتانسیل‌های بالای فرهنگی، تاریخی، اقتصادی، کشاورزی و گردشگری و همچنین سیاحتی و زیارتی برخوردار است، امید دارم این دفتر بتواند منشأ برکاتی برای منطقه بادرود باشد هم در جهت شناسایی و معرفی منطقه و هم در جهت اتحاد، اتفاق و همدلی که آن‌هم در جهت اعتلا و پیشرفت منطقه باشد.

انتهای پیام/63025/ح30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول