اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کشورهای اروپایی قصد تفرقه و نفاق دارند

امام‌جمعه نطنز گفت: کشورهای اروپایی هیچ‌گاه به دنبال پیشرفت ایران نیستند و فقط قصد تفرقه و نفاق رادارند؛ کشورهای اروپایی هیچ‌گاه قابل‌اعتماد نیستند و همه آن‌ها از آمریکا درس می‌گیرند.

کشورهای اروپایی قصد تفرقه و نفاق دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نطنز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امروز ما می‌توانیم با افتخار از دفاع مقدس خود یاد کنیم چرا که جوانان ما در ۸ سال با دست‌های خالی از میهن اسلامی دفاع کرده و در برابر زورگویی‌های دشمن مقاومت کردند و در این راه شهدایی را نیز تقدیم انقلاب کردیم.

 امام‌جمعه نطنز افزود: ایران همواره در طول دوران مختلف تاریخی درگیر جنگ بوده است و تنها جنگی که ما حتی یک وجب از خاک خود را به دشمن ندادیم همان دفاع مقدس و جنگ تحمیلی هشت‌ساله بود که با رشادت‌های رزمندگان ایرانی و باغیرت ایرانی و اسلامی توانستند با دادن جان و مال و خود از میهن اسلامی دفاع کنند.

 وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی ایران مورد تحریم دشمنان بود ولی جوانان با مقاومت مثال‌زدنی توانستند بحران‌های دوران جنگ را پشت سر بگذارند و کشور را به سمت توسعه و آبادانی ببرند، امروز هم می‌شود از همان مدیریت جهادی دوران مقدس استفاده کرده و مشکلات کشور را یکی پس از دیگری حل کنیم.

 یعقوبی اذعان کرد: زمانی که انقلاب به پیروزی رسید امام ما فرمود که انقلاب را به سراسر دنیا صادر می‌کنیم و امروز داریم نشانه‌های صادر شدن انقلاب را در شکل‌گیری نهضت‌های مقاومت با الگو گرفتن از ایران می‌بینیم که رزمندگان مقاومت در کشورهای فلسطین، لبنان و سوریه و عراق و یمن خواب را از چشم استکبار گرفته و این یعنی ما در صدور انقلاب موفق عمل کرده‌ایم.

امام‌جمعه نطنز به بحث مذاکرات اخیر در خصوص برجام نیز اشاره و گفت: در این ایام و با سفر رئیس جمهور به سازمان ملل، کشورهای اروپایی درصدد مذاکره با کشور ما هستند و می‌خواهند که به‌حساب ایران عقب‌نشینی کند، اما ما با صدای بلند هشدار می‌دهیم آن‌ها هیچ‌گاه به دنبال توسعه ما و پیشرفت ایران نیستند و فقط قصد تفرقه و نفاق را دارند.

وی تأکید کرد: ما از تیم دیپلماسی کشور انتظار داریم که این موضوع بسیار مهم را مدنظر قرار دهند که کشورهای اروپایی هیچ‌گاه قابل‌اعتماد نیستند و همه آن‌ها از آمریکا درس می‌گیرند.

امام جمعه بادورد: هیچ‌گاه از مواضع به‌حق ملت و انقلاب هم کوتاه نمی‌آییم

حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه بادرود اظهار کرد: آمریکا به هیچ‌یک از تعهدات خود پایبند نبوده و نیست و با توجه به هشدارهای صریح و حکیمانه رهبر انقلاب، از جمله عواقب خطرناک مذاکره با آمریکا تحقق فشار حداکثری بر ایران و ادامه آن تا نابودی آسایش و آرامش ملت ایران است.

امام‌جمعه بادرود خاطرنشان کرد: مشروعیت بخشیدن به طرح و خواسته‌های شیطانی و قلدرمآبانه آمریکا در ۴۰ سال گذشته که بر زمین‌مانده است موجب افول جمهوری اسلامی از قله چهل سال مبارزه بی‌امان با زیاده‌خواهی‌های آمریکا و سقوط جایگاه جمهوری اسلامی از کشور قدرتمند به کشوری که در برابر ضربه‌های آمریکا تسلیم شده از دیگر عواقب مذاکره با آمریکا در شرایط کنونی است.

وی در همین رابطه ادامه داد: مذاکره با آمریکا یعنی القاء بازگشت جمهوری اسلامی به دامان آمریکا پس از ۴۰ سال مبارزه و در نهایت سرکوب روحیه استکبارستیزی و مقابله با آمریکا، افزایش فشار حداکثری برای عقب‌نشینی جمهوری اسلامی در برابر آمریکا و بالاخره عدول از شعارهای انقلابی بعد از چهل سال و پشت پا زدن به رهنمودهای امام خمینی و مقام معظم رهبری است.

 قاسمی گفت: تا آخرین قطره خون خود پای نظام و انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه ایستاده‌ایم و هیچ‌گاه از مواضع به‌حق ملت و انقلاب هم کوتاه نمی‌آییم.

امام‌جمعه بادرود گفت: دیروز مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی نگین سبز بادرود و مرکز خدمات غیردولتی سبز خالدآباد با حضور مسؤولان افتتاح شد، نکته‌ای که در این رابطه قابل‌توجه است این است با توجه به کاهش آب چاه‌های کشاورزی به کشاورزان عزیز توصیه می‌شود جهت مصرف بهینه آب و اشتغال‌زایی مناسب نسبت به احداث گلخانه اقدام کنند.

وی بیان کرد: برای صدور مجوز احداث گلخانه حداقل هزار مترمربع زمین کافی است نیازی هم به سند مالکیت رسمی ندارد لذا مجوز احداث گلخانه در کمتر از سه هفته صادر و تسهیلات بانکی با بازپرداخت ۵ تا ۶ سال نیز اعطا می‌شود.

انتهای پیام/6302/آ30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول