اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آمادگی کامل هلال احمر در اربعین/ قابلیت اسکان 15 هزار نفر در مرز خسروی فراهم شده است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در مرز خسروی با برپایی 2 اردوگاه اضطراری برای زائران اربعین، قابلیت اسکان 15 هزار نفر فراهم شده است.

آمادگی کامل هلال احمر در اربعین/ قابلیت اسکان 15 هزار نفر در مرز خسروی فراهم شده است

فرزین معتمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین اقدامات انجام شده جمعیت هلال احمر استان در اربعین 98 در مرز خسروی، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر به‌عنوان رئیس کمیته امداد و نجات در مرز خسروی کارهای مهمی برعهده دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از ساماندهی مرز خسروی خبر داد و افزود: جمعیت هلال احمر در اولین کار خود قرارگاه مرزی خسروی را برقرار کرده است و با  ایجاد 10 پایگاه ثابت امداد و نجات بین شهری در مسیر تردد زائران آمادگی خود را برای عملیات‌های ویژه کامل کرده است و علاوه بر پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای، کوهستان و پست‌های امدادی موقت، یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر استان نیز به صورت آماده‌باش آماده خدمات‌رسانی به زائران را دارد.

وی در ادامه از هفت پست موقت در مسیر اصلی تردد زائران خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای ایجاد اسکان اضطراری در مرز خسروی و قصرشیرین با ایجاد دو اردوگاه طراحی شده که قابلیت اسکان زائران را تا 5 هزار نفر دارد که در صورت استقبال و تجمع زائران در مرز خسروی، قابلیت اسکان تا 15 هزار قابل افزایش است.

وی با بیان اینکه سه تیم علمیاتی برادران و یک تیم عملیاتی خواهران با ظرفیت 20 نفر در قرارگاه مرزی خسروی مستقر و آماده عملیات کرده‌ایم، تصریح کرد: پنج دستگاه آمبولانس مجهز، هشت دستگاه خودروی نجات، پنج دستگاه خودروی عملیاتی و پنج دستگاه موتورگانس درمانی در راستای پیشگیری از حوادث احتمالی و رسیدن سریع آماده خدمت هستند یک دستگاه خودروی ارتباطات سیار برای رصد اطلاعاتی سریع در راستای ارتباط با ستاد مرکزی در تماس هستند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول