اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

«چادرهای امید» این بار «چادرهای ارادت» شدند/ برپایی 2 اردوگاه اضطراری اسکان در مرز خسروی

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، از آمادگی و برپایی 2 اردوگاه با ظرفیت 15 هزار نفر اسکان اضطراری برای زائران اربعین حسینی در شهر قصرشیرین و مرز خسروی خبر داد.

«چادرهای امید» این بار «چادرهای ارادت» شدند/ برپایی 2 اردوگاه اضطراری اسکان در مرز خسروی

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، به دنبال آغاز حجم گسترده سفرهای ارادتمندان به زیارت شهید دشت کربلا و ابزار ارادت و بیعت با سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع)، جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اقدام به برپایی چادرهای اسکان در مرز خسروی کرده است.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از آمادگی و برپایی 2 اردوگاه با ظرفیت 15 هزار نفری اسکان اضطراری در شهر قصرشیرین و مرز خسروی خبر داد و اظهار داشت: در راستای اقدامات انجام شده هلال احمر در راستای ‌خدمات به زوار حسینی(ع) کار هایی زیادی در مرز خسروی صورت گرفته است.

محمدامین عزیزی خاطرنشان کرد: استقرار تیم عملیاتی واکنش سریع به همراه 15 دستگاه آمبولانس در قرارگاه مرزی خسروی، استقرار تیم عملیاتی ویژه خواهران (توانا) در قصرشیرین نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: استقرار 2 دستگاه خودرو مخابراتی و تصویری به منظور برقراری ارتباطات ماهواره‌ای آنلاین در قرارگاه مرزی خسروی، آماده‌باش و آمادگی 21 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در مسیر تردد زوار اربعین حسینی به منظور ارائه خدمات امدادی در اسرع وقت از دیگر اقدامات بود.

عزیزی تاکید کرد: تجهیزات نجات و رهاسازی مصدومین تصادفات جاده‌ای در پایگاه‌های امداد و نجات، 2 فروند بالگرد عملیاتی یکی در استان کرمانشاه مستقر و دیگری در قرارگاه مرزی خسروی استقرار یافته‌ است..

عزیزی با بیان اینکه اعزام تیم درمانی و اتوبوس آمبولانس با تمامی امکانات و تجهیزات به کشور عراق وجود دارد، عنوان کرد: آماده‌باش 30 تیم عملیاتی شهرستان‌های سرپل‌ذهاب،گیلان‌غرب، دالاهو و اسلام‌آباد غرب به منظور پشتیبانی امدادی در صورت نیاز نیز فراهم شده است.

وی در پایان افزود: دپوی اقلام امدادی مورد نیاز در سرپل‌ذهاب و قصرشیرین موجود است.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول