اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

وضعیت فاضلاب شهرک ثامن الائمه فردوسیه اسفبار است/ قول ساخت تصفیه خانه فاضلاب

فرماندار شهریار ضمن اشاره به خجالت آور بودن وضعیت فاضلاب شهرک ثامن الائمه فردوسیه برای شهرستان شهریار و لزوم محاکمه مقصر اصلی این وضعیت گفت: با خرید زمین توسط سازنده شهرک هزینه ساخت تصفیه خانه فاضلاب توسط فرمانداری از محل ارزش افزوده شهرستان و شرکت آب و فاضلاب تامین خواهد شد.

وضعیت فاضلاب شهرک ثامن الائمه فردوسیه اسفبار است/ قول ساخت تصفیه خانه فاضلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، نوراله طاهری فرماندار شهرستان شهریار در دیدار مردمی با اهالی شهرک ثامن الائمه فردوسیه شهریار در مسجد این شهرک اظهار داشت: قطعا این جلسات برای گفت‌وشنود‌ها برقرار شده و امیدواریم مشکلات حاد منطقه حل شود و کوتاهی‌های در این منطقه رخ داده و شرمنده مردم هستیم.

وی افزود: شهرستان شهریار با ۸۰۰ هزار نفر جمعیت با بسیاری از استان‌ها و مراکز استان‌ها برابری می‌کند و شاکله اداری در حد شهرستان است و فاصله ما با مردم فاصله معناداری است و با استانداردها فاصله داریم و برای کم کردن این فاصله نیاز به اعتبارات محاسبه شده مطلوب و سرعت بالای کار داریم.

فرماندار شهرستان شهریار گفت: مهاجرت به شهریار در کنار سایر شهرستان‌های استان متفاوت است و در چند سال آینده ۱۰ میلیون نفر به جمعیت تهران افزوده و ۷۰ درصد در غرب تهران ساکن می‌شوند و لذا مشکل کلی وجود دارد و اینکه بگوییم دقیق کار انجام شده حرف درستی نیست وباید بپذیریم مردانه وارد کار نشده‌ایم.

طاهری گفت: کوتاهی‌ها را باید پذیرفت و توقع مردم را باید به جان بخریم  و سرانه هر شهرک باید در زمان خود تامین می‌شده و قرادادهایی که باید بسته می‌شد نشده است و از ابتدا با پایه نامناسب کار انجام شده است.

وی ادامه داد: شهرک ثامن یکی از مواردی است که شورای تامین دغدغه آن را دارد و امروز تمام مشکلات ناشی از عدم تعریف سرانه هاست و در خصوص موضوع فاضلاب شکایت مطرح است و باید مقصر اصلی توسط دستگاه قضا محاکمه شود.

فرماندار شهرستان شهریار ضمن قول ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهرک تصریح کرد: در رابطه با فاضلاب شهرک امروز به این نتیجه رسیدیم که باید مشکل فاضلاب حل شده و زمین توسط سازنده شهرک خریداری شود و ۵۰ درصد هزینه توسط فرمانداری از محل ارزش افزوده شهرستان و ۵۰ درصد توسط شرکت آب و فاضلاب تامین شود و این وضعیت برای شهرستان خجالت آور است.

انتهای پیام/ش/پ/ث30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول