اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

دانشگاه امیرکبیر با سازمان منطقه آزاد کیش تفاهم نامه همکاری امضا کرد

تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سازمان منطقه آزاد کیش و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منعقد شد.

دانشگاه امیرکبیر با سازمان منطقه آزاد کیش تفاهم نامه همکاری امضا کرد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سازمان منطقه آزاد کیش و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با هدف تاسیس شتاب‌دهنده صادراتی، صنایع خلاق و دانش بنیان منعقد شد.

این تفاهم نامه  در راستای استفاده بهینه از امکانات، استعداد و توانمندیهای علمی و پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر منعقد شده است.

از مفاد این  تفاهم نامه می توان به همکاری در ایجاد زیست بوم صنایع خلاق و زمینه استقرار و فعالیت شرکتهای خلاق، دانش بنیان و نوآور در جزیره کیش با تأکید بر تجاری سازی بین المللی، تقویت صادرات محصولات و خدمات خلاق و دانش بنیان، همکاری در ایجاد شتابدهنده مکمل و تخصصی بین المللی با تمرکز بر صادرات محصولات و خدمات خلاق و دانش بنیان، همکاری در پروژههای مرتبط با «شهر هوشمند کیش » از طریق جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی و فعال سازی شرکت های دانش بنیان مرتبط ، همکاری در برگزاری رویدادهای بین المللی به منظور معرفی صنایع خلاق و دستاوردهای فناوری و نوآوری در جزیره کیش، همکاری و تعامل مستمر با مرکز فناوری و نوآوری دانشگاههای سطح یک سرزمین اصلی برای شناسایی پتانسیلهای جزیره کیش و تسهیل صادرات شرکتهای خلاق و دانش بنیان مستقر در دانشگاهها از طریق جزیره کیش، جذب سرمایه خارجی برای توسعه واحدهای فناور و شرکتهای خلاق و دانش بنیان و فعال شدن دانشگاه در پروژه‌های مرتبط با صنایع خلاق، فناوری اطلاعات و ارتباطات، محیط زیست، گردشگری و انرژی پاک در جزیره کیش اشاره کرد. 
این تفاهم نامه  به امضا محمدرضا رستمی، معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر رسیده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول