اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

ظرفیت واحدهای فناور دانشگاه امیرکبیر از150 به 300 واحد افزایش می یابد

رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر گفت: این دانشگاه در حال حاضر بیش از 150 واحد فناور دارد که امسال با استفاده از فضای دانشکده‌ها این ظرفیت را به 300 واحد خواهیم رساند و با تجهیز آنها گام خوبی را در راستای رسالت دانشگاه بر می داریم.

ظرفیت واحدهای فناور دانشگاه امیرکبیر از150 به 300 واحد افزایش می یابد

سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به افزایش ظرفیت واحدهای فناور گفت: یکی از اولویت های این دانشگاه راه اندازی برج دوم فناوری است که در قالب مهارت افزایی و کارآفرینی فعالیت های خود را افزایش خواهد داد به طوری که از ۵ سال قبل تا کنون در صدد رشد علمی و اشتغال زایی دانشجویان گام های خوبی را برداشته ایم.

* واحد های کارآفرینی به ۱۰ برابر افزایش می یابند

وی افزود: امسال واحدهای کارآفرینی این دانشگاه در قالب ۳ بخش به نام های پیش رشد، رشد و شرکت‌های دانش بنیان به بیش از ۱۰ برابر افزایش خواهند یافت همچنین برج فناوری ابن سینا نیز به ۲ برابر ظرفیت خواهد رسید.

* قشر دانشگاهی می تواننداز دوره کارآفرینی استفاده کنند

معتمدی تصریح کرد: تقویت مهارت افزایی می تواند به جذب بهتر و بیشتر دانشجویان در شغل های مرتبط با تخصص آنها کمک کند از طرفی در حوزه کارآفرینی نیز باید بگویم در این زمینه کارآفرینی مختص دانشجویان نیست بلکه افرادی که فارغ التحصیل شده اند یا به صورت آزاد تمایل به شرکت در دوره های کارآفرینی دارند، می توانند از ظرفیت موجود دانشگاه استفاده کنند.

* استفاده فارغ التحصیلان سایر دانشگاه‌ها از دوره کارآفرینی

وی ادامه داد: در اجرای برگزاری دوره های کارآفرینی فارغ التحصیلان سایر دانشگاه ها نیز می توانند از برنامه های آموزشی این دانشگاه بهره مند شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول