اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

1000 نفر از نیروهای مرزبانی گلستان آموزش تربیتی دیدند

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گلستان گفت: در نیمه دوم سال گذشته بیش از یک‎هزار نفر از نیروهای مرزبانی گلستان آموزش‎های تربیتی دیدند.

1000 نفر از نیروهای مرزبانی گلستان آموزش تربیتی دیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‎الاسلام علی نوری صبح امروز در دیدار پرسنل و فرماندهان نیروی انتظامی و مرزبانی با امام جمعه گنبدکاووس اظهار کرد: نگاه نیروی انتظامی در آموزش نیروهای انسانی از آموزشی به تربیتی تغییر یافته در نیمه دوم سال گذشته بیش از یک‎هزار نفر از نیروهای مرزبانی آموزش‎های لازم تربیتی را فرا گرفتند.

وی افزود: در این آموزش‎ها از حضور مسوولان و روانشناسان برای نیروهای ناجا استفاده می‎شود تا با بیان مسائل و مشکلات خود بتوانند راهکاری برای حل آن پیدا کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گلستان با بیان اینکه توجه ناجا به فرماندهان پایگاه‎ها و نیروهای حاشیه معطوف شده است، تصریح کرد: نگاه ما علاوه بر نیروهای ارشد و اصلی به نیروهای حاشیه و فرماندهان پایگاه‎ها نیز است که این افراد ضمن اعزام به سفرهای زیارتی به مشهد مقدس و قم با خانواده آموزش‎های لازم تربیتی را نیز دوره می‎بینند.

وی ادامه داد: بیش از 3 هزار نفر از نیروهای مرزبانی و ناجا به همراه خانواده خود به سفر مشهد مقدس و در سه مرحله نیز این افراد با خانواده‎های خود به کربلای معلی اعزام شدند.

نوری گفت: هدف ما بیشتر اعزام نیروهای جوان و تازه کار است تا شروع کار خود را با سفرهای زیارتی آغاز کرده و متبرک کنند.

* جذب افراد با صلاحیت و شایسته‎سالاری در نیروی انتظامی

وی با اشاره به کلانتری سیار در قالب یک اتوبوس یادآور شد: اتوبوس‎هایی مجهز به تمام امکانات کلانتری تعبیه شده تا به صورت سیار در سطح شهرستان‎ها رفت و آمد کرده و مشکلات مردم را حل کنند و به این شکل به جای اینکه نردم به نیروی انتظامی مراجعه کنند نیروی انتظامی در کنار مردم و در خدمت مردم باشد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گلستان از جذب افراد با صلاحیت و شایسته‎سالاری در نیروی انتظامی خبر داد و تاکید کرد: تغییرات خوبی در انتصابات صورت گرفته و نیروی انتظامی تلاش دارد تا با انتصاب افراد با صلاحیت و خادم شایسته‎سالاری را ترویج کند و دیدگاه خدمت به انقلاب به عنوان یک خادم نه مسوول را نهادینه نماید.

وی استفاده از تریبون نمازجمعه را برای شناخت بیشتر مردم و ارائه عملکرد فرماندهان نیروی انتظامی بهترین فرصت دانست و افزود: امامان جمعه و تریبون نمازجمعه بهترین موقعیت و فرصت برای ارائه عملکرد فرماندهان نیروی انتظامی و شناخت بیشتر مردم نسبت به نیروهای مرزبانی و انتظامی است و انتظار داریم این حمایت همچنان از طرف امامان جمعه ادامه پیدا کند.

نوری با بیان اینکه نیروی انتظامی برخورد جدی با اشرار و سارقان خواهد داشت، تاکید کرد: اجازه نخواهیم داد اشرار و متهمین آزادانه در جامعه به فعالیت خود ادامه دهند و عرصه را برای آنها تنگ کرده و اشد مجازات را در نظر می‎گیریم ضمن اینکه انتظار داریم قوه قضائیه و دستگاه قضائیه همکاری لازم را با ما داشته و ما بتوانیم آزادانه در اولین فرصت افراد خاطی و مجرم را دستگیر کنیم.

* کشف و ضبط 50 کیلوگرم موادمخدر شیشه در گنبدکاووس

وی با اشاره به کشف و ضبط 50 کیلو گرم موادمخدر شیشه در گنبدکاووس خاطرنشان کرد: با کشف این میزان موادمخدر بسیاری از جوانان و مردم از گرفتار شدن و فاجعه توزیع این مواد نجات پیدا کردند و ما انتظار داریم شناخت مردم به حدی افزایش پیدا کند که در چنین مواقعی مردم به دیدار نیروی انتظامی رفته و از آنها تشکر و قدردانی کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی گلستان با اشاره به پیام اخیر سید نصرالله گفت: بعد از پیام سید نصرالله برای ما افتخار بزرگی است که برای ولایت و رهبری سربازی کنیم و فرمانده ما رهبر معظم انقلاب باشد و خوشحال هستیم که بیش از 90 درصد نیروهای ما مقلد مقام معظم رهبری هستند.

انتهای پیام/83002/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول