اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

اجرای طرح ارتقاء کیفیت بهداشتی گوشت مرغ در کرمان

مدیرکل دامپزشکی کرمان گفت: طرح ارتقاء کیفیت بهداشتی گوشت مرغ در کشتارگاه‌های مرغ آغاز شده است.

اجرای طرح ارتقاء کیفیت بهداشتی گوشت مرغ در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین رشیدی امروز در نشست خبری اظهار داشت: بخشی از حوزه دامپزشکی مانند تشخیص و درمان در حوزه بخش خصوصی انجام می‌شود که شامل درمانگاه‌های دامپزشکی، آزمایشگاه‌ها و داروخانه‌های دامپزشکی و مراکز مایه‌کوبی می‌شوند.

مدیرکل دامپزشکی کرمان بیان داشت: دامپزشکی در سال‌های اخیر اقدامات شاخصی انجام داده است از جمله مبارزه با بیماری‌های دامی در سال‌های اخیر کارهای موفقی داشتیم و بیماری‌های مهمی که  همواره دغدغه ما در سطح استان بوده کنترل و مهار شده است.

رشیدی گفت: در گذشته بیماری اپیدمی که در سطح کشور و استان داشتیم بیماری تب برفکی بود که خسارت قابل توجهی به دامداری‌ها وارد می‌کرد و با تمهیداتی که اندیشیده شد این بیماری به طور کامل تحت کنترل است و کانون‌های این بیماری در سال‌های اخیر محدود و انگشت‌شمار شده است.

وی ابراز داشت: ما تواتستیم کنترل قابل خوبی در زمینه انتقال بیماری‌ها به انسان داشته باشیم، یکی از کارهای ما تظارت بهداشتی بر فرآورده‌ها و محصولات دامی است که نقش مهمی بر سلامت مردم دارند.

رشیدی بیان داشت: طرح ارتقاء کیفیت بهداشتی گوشت مرغ در کشتارگاه‌های مرغ آغاز شده است، گوشت مرغ بر حسب امکاناتی که در کشتارگاه‌ها وجود دارد بسته‌بندی آن با شرایط مختلف انجام می‌شود.

انتهای پیام/80018/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول