اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

قیمت مرغ در کرمان همچنان بالاتر از نرخ مصوب کشوری

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: قیمت برای مصرف کننده 12 هزار و 900 اعلام شده و باید قیمت در استان را به قیمت مصوب کشوری برسانیم.

قیمت مرغ در کرمان همچنان بالاتر از نرخ مصوب کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدعلی دهقان امروز در ستاد تنظیم بازار با اشاره به سهمیه حدود 590 هزار دفترچه تعاونی برای دانش‌آموزان استان اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار شهرستان با همکاری مدیران آموزش پرورش هر شهرستان نسبت به توزیع دفترچه‌ها اقدام کنند.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمان با بیان اینکه سهمیه‌ای نیز به دانش‌آموزان اتباع بیگانه در استان داده می‌شود، بیان کرد: بسته‌های کاغذ موجود نیز به تناسب در شمال و جنوب استان بین دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه توزیع شکر باید به قیمت مصوب در شهرستان‌ها صورت گیرد، عنوان کرد: برای کالاهایی که برای هیئت‌های مذهبی در نظر گرفته شده بود، سهمیه  برای دو ماه استان در نظر گرفته شده بود.

دهقان با تأکید بر اینکه قیمت برای مصرف کننده 12 هزار و 900 اعلام شده و باید قیمت در استان را به قیمت کشوری برسانیم، تصریح کرد: در سال حدود 10 هزار تن مرغ در استان کم داریم که عامل بالارفتن قیمت می‌شود و باید تولید را زیاد کنیم.

خواجویی معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان گفت: سهمیه دفاتر دانش‌آموزی استان در مرحله اول حدود 200 هزار جلد برای کرمان و 50 جلد برای جنوب استان بود و در مجموع حدود 250 جلد جذب استان و توزیع شده و حدود 250 هزار جلد جذب خواهد شد.

انتهای پیام/80018/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول