اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده اصلاح‌طلب مجلس: اعلام دارایی مسئولان موجب از بین رفتن زمینه تخلفات می‌شود

محمدرضا نجفی گفت: اگر مسئولان اموال خود را اعلام کنند زمینه تخلفات مالی از بین می‌رود، از این رو باید به سمت شفافیت به عنوان یکی از عناصر افزایش اعتماد حرکت کنیم.

نماینده اصلاح‌طلب مجلس: اعلام دارایی مسئولان موجب از بین رفتن زمینه تخلفات می‌شود

محمدرضا نجفی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره سامانه اعلام شفاف و علنی اموال و دارایی مدیران و مسئولان گفت: این موضوع می‌تواند موجب افزایش اعتماد در جامعه شود.

وی افزود: یکی از سازوکارهای پیشگیری از انحراف و خطا افزایش شفافیت‌ها در جامعه است، لذا بایستی به عنوان یک ضرورت برای ساختن جامعه خود که زیرساخت‌های مناسب اجتماعی در آن وجود داشته باشد و بهبود عنصر اطمینان در آن به دنبال افزایش شفافیت‌ها برویم.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت:‌یکی از عناصر مقوم اعتماد در جامعه شفافیت است.

نجفی تصریح کرد: اگر مدیران و مسئولان اموال و دارایی خود را اعلام کردند زمینه انحرافات و به ویژه تخلفات مالی و حتی انحرافات سیاسی و امنیتی از بین برده‌ایم.

وی گفت:‌ شفافیت اموال و دارایی مسئولان یک ضرورت تعیین کننده محسوب می‌شود تا جامعه‌ خود را به سمت ثبات سوق دهیم. 

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت:‌ شفافیت اموال مسئولان خدشه‌ای به دارایی‌های مشروع آنها وارد نمی‌کند ضمن اینکه این کار نباید موجب بهره‌برداری‌های سیاسی، جناحی و خطی و شخصی شود. 

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: من اعلام شفاف و علنی اموال ودارایی مسئولان و مدیران را امری ضروری دانسته و داوطلبانه حاضرم این کار را انجام دهم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول