اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

باهنر: تلاشمان رسیدن به وحدت حداکثری است

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه در انتخابات پیش رو هدف وحدت ۱۰۰ درصدی است، گفت: نهایت تلاش را می‌کنیم علی رغم اختلاف دیدگاه‌ها به وحدت حداکثری برسیم.

باهنر: تلاشمان رسیدن به وحدت حداکثری است

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین شامگاه امروز(شنبه) در نشست ماهیانه حزب متبوع خود، اظهار داشت: در جنگ تحمیلی همه یک طرف جمع شده بودند تا جمهوری اسلامی نماند ولی همه آنها که در دوطرف جبهه فعال بودند کدامشان بخاطر دفاع از صدام افتخار می کنند و کدامیک از کشورهایی که به دفاع از جمهوری اسلامی پرداختند احساس ذلت می‌کنند؟

وی تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی به اقتداری رسیده که ابرقدرت‌ها هم می‌دانند که اگر دستی به سمت ایران بلند شود، قطع خواهد شد.

دبیرکل جام خاطرنشان کرد: اربعین حماسه‌ای است که روز به روز موثرتر و توفنده‌تر می‌‌شود و عزیزانی که می‌توانند امکانات فراهم کنند، دریغ نکنند و در این راهپیمایی دعاگوی همه باشیم.

وی با اشاره به انتخابات مجلس سال ۹۸ با بیان اینکه پاشنه آشیل اصولگراها در انتخابات پیش رو وحدت هست، گفت: هدف وحدت ۱۰۰ درصدی است ولی به ۱۰۰ درصد نمی‌رسیم، اما نهایت تلاش را می‌کنیم علی رغم اختلاف دیدگاه‌ها به وحدت حداکثری برسیم. پاشنه آشیل ما وحدت است و اگر توفیق کم‌رنگی در انتخابات داشته باشیم به خودمان باخته ایم چون رقیب قدری که کارنامه خوب داشته باشد نداریم.

وی خطاب به افرادی که می‌گویند اصولگرایان حتما پیروز عرصه و انتخابات مجلس هستند، تصریح کرد: در عالم سیاست همیشه باید در حالت خوف و رجا باشیم و نه ناامید و نه مطمئن از پیروزی باشیم.

باهنر افزود: این نگرانی وجود دارد که عده‌ای بر بوق نارضایتی بدمند با این امید که سوار بر این موج شوند تا ۴ تا رای از این روش بدست آوردند و اگر شعار جامعه اصولگرایی «تحریم‌شکنی و مبارزه با فساد» باشد شعار خوبی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول