اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

گروه‌های سیاسی انتخابات را عاملی برای شکاف در جامعه نکنند

حجت‌الاسلام پورمحمدی اظهار امیدواری کرد: در آستانه انتخابات گروه های سیاسی به نحوی عمل کنند که انتخابات به عاملی برای اختلاف و شکاف در جامعه تبدیل نشود.

گروه‌های سیاسی انتخابات را عاملی برای شکاف در جامعه نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام پورمحمدی نماینده مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در هفتمین اجلاس رسمی دوره پنجم،‌ با اشاره به این که مقام معظم رهبری هدف انقلاب اسلامی را ایجاد تمدن نوین اسلامی دانسته اند، شکست مدرنیته در تامین نیازهای روحی و معنوی انسان معاصر را بهترین فرصت برای طرح ظهور معارف قرآن و همچنین اهل بیت و ایجاد تمدن نوین اسلامی بر شمرد.

نماینده مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری ،حیات طیبه را نتیجه حرکت طیبه دانست که معنای آن عبارت است از حرکت برای رسیدن به هدف های عالی.

حجت الاسلام پورمحمدی، استقلال، مقاومت در برابر دشمنان و حفظ عزت ملی را از اجزای حیات طیبه بر شمرد و وظیفه نخبگان حوزوی و دانشگاهی دانست که با توجه به ظرفیت های موجود در کشور ، زیر خیمه رهبری و ولایت فقیه در تداوم انقلاب اسلامی نقش آفرین باشند.

نماینده مردم استان آذربایجان شرقی در خاتمه اظهار امیدواری کرد در آستانه انتخابات گروه های سیاسی به نحوی عمل کنند که انتخابات به عاملی برای اختلاف و شکاف در جامعه تبدیل نشود .

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول