اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

حرکت قطارهای تهران-زاهدان و بالعکس طبق برنامه و به صورت ترکیبی

مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن گفت: قطارهای تهران-زاهدان و زاهدان-تهران طبق برنامه اعزام می‌شود اما مسافران از زاهدان با اتوبوس به بم منتقل می‌شوند تا از بم با قطار به تهران عزیمت کنند.

حرکت قطارهای تهران-زاهدان و بالعکس طبق برنامه و به صورت ترکیبی

صادق سکری در گفت‌‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت:‌ پس از سانحه بعد از ظهر دیروز در محور ریلی زاهدان-تهران و خروج واگن‌های قطار از خط در بلاک نرسیده به ایستگاه شورو، حرکت دیگر قطارهای تهران - زاهدان و بالعکس، از امروز طبق برنامه انجام می شود.

مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن افزود: قطارهای تهران - زاهدان و زاهدان - تهران طبق برنامه اعزام می‌شود ‌اما بدین گونه است که مسافران از زاهدان با اتوبوس به بم منتقل می‌شوند تا از بم با قطار به تهران عزیمت کنند.

وی اضافه کرد: همچنین تا بازگشایی این محور ریلی، قطارهای تهران - زاهدان طبق برنامه از ایستگاه راه‌آهن تهران حرکت می‌کنند تا پس از رسیدن به بم با اتوبوس به زاهدان منتقل شوند.

سکری یادآو‌ر شد: هموطنان‌ برای کسب اطلاعات بیشتر در این‌باره می‌توانند با سامانه ۵۱۴۹ تماس بگیرند.

به گزارش فارس قطار مسافری زاهدان - تهران ساعت 14:50 روز گذشته پس از حرکت از ایستگاه زاهدان در بلاک نرسیده به ایستگاه شورو حدود ساعت 16 از خط خارج شد، در این حادثه متأسفانه چهار مسافر قطار جان باختند و تعداد زیادی مسافر‌ مصدوم شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول