اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

افزایش جان‌باختگان حادثه قطار زاهدان به 4 نفر/ اعزام ترن‌ست و اتوبوس برای انتقال مسافران

معاون مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی با بیان اینکه در حادثه خروج قطار از ریل 4 نفر جان باختند، گفت: برای انتقال مسافران حادثه قطار زاهدان - تهران چندین دستگاه اتوبوس و هم‌چنین ترن‌ست به منطقه حادثه اعزام شده است.

افزایش جان‌باختگان حادثه قطار زاهدان به 4 نفر/ اعزام ترن‌ست و اتوبوس برای انتقال مسافران

میرحسن موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین جزئیات حادثه خروج واگن‌های قطار زاهدان - تهران از خط اظهار داشت: متأسفانه در این حادثه تاکنون 4 تن جان باختند و 35 مسافر مصدوم شده‌اند.

وی ادامه داد: در راستای انتقال مسافران این قطار چندین دستگاه اتوبوس به محل حادثه اعزام شد، همچنین ترنست از یزد به محل حادثه اعزام شد. 

معاون مسافری راه‌آهن افزود: اورژانس از همان ساعت اولیه حادثه نسبت به خدمت‌رسانی به مسافران اقدام کرد، ضمن آنکه شرکت راه‌آهن نیز کمیسیون بررسی سانحه تشکیل داد و اعضای این کمیته عالی به محل حادثه اعزام شده‌اند، ضمن آنکه اداره کل استان سیستان و بلوچستان راه‌آهن نیز به سرعت نسبت به خدمت‌رسانی به مسافران و امدادرسانی به آنها اقدام کرد.

به گزارش فارس، قطار زاهدان - تهران امروز ساعت 14:50 از ایستگاه زاهدان حرکت کرد و حدود ساعت 16 در بلاک نرسیده به ایستگاه شورو از خط خارج شد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول