اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

امضای سند همکاری بین ایران و شورای کارآفرینان اوراسیا

رئیس اتاق بازرگانی ایران و رئیس اتحادیه صنعتی و تولید کنندگان قرقیزستان موافقت‌نامه همکاری بین «تهران» و اتحادیه اقتصادی اوراسیا را امضا کردند.

امضای سند همکاری بین ایران و شورای کارآفرینان اوراسیا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، در چارچوب همایش بین‌المللی «هفته اوراسیا 2019» در شهر «بیشکک» موافقت‌نامه همکاری بین شورای کارآفرینان اتحادیه اقتصادی اوراسیا و اتاق بازرگانی جمهوری اسلامی ایران امضا شد.

این سند همکاری را «غلامحسین شافعی» رئیس اتاق بازرگانی ایران و «دنیل ایبرایف» رئیس اتحادیه صنعتی و تولید کنندگان قرقیزستان امضا کردند.

شافعی در این دیدار از علاقه‌مندی طرفین برای جست‌وجوی مؤثرترین راه‌های توسعه اقتصادی خبر داد.

ایبرایف با اشاره به ایجاد منطقه تجارت آزاد بین ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا گفت: موافقت‌نامه امضا شده به عنوان نقشه راهی برای گسترش ارتباطات تجاری و مالی بین ایران و کشورهای عضو اتحادیه استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: بیش از 20 هزار شرکت ایرانی عضو اتاق بازرگانی این کشور هستند و ما برای استفاده کامل از این ظرفیت تلاش می‌کنیم.

همایش بین المللی هفته اوراسیا روز گذشته در پایتخت قرقیزستان آغاز به کار کرد و در آن بیش از 2 هزار شرکت کننده از جمله مقامات دولتی، نمایندگان شرکت‌های برجسته، دانشجویان و خبرنگاران حضور دارند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول