اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

نگاهداری: دانشجویان باید در محیط های کارگاهی و مزارع کشاورزی کارآموزی کنند

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد گفت: دانشجویان باید برای مهارت افزایی به صورت تجربی در محیط‌های کارگاهی، مزارع و کشت زارها کارآموزی کنند.

نگاهداری: دانشجویان باید در محیط های کارگاهی و مزارع کشاورزی کارآموزی کنند

بابک نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه امسال اولویت برنامه‌های دانشگاه آزاد بر 3 محور قرار دارد، گفت: دانشگاه آزاد در 3 حوزه به نام های فناوری و نوآوری، علمی پژوهشی و اندیشه ورزی برنامه ریزی کرده و فعالیت های خود را در این عناوین دنبال می کند چرا که امروز کشور نیازمند دانش و فناوری برای پاسخگویی به مشکلات جامعه و مردم است.

* کارآموزی دانشجویان محیط های کارگاهی و مزارع کشاورزی

وی افزود: برای پیشرفت علمی کشور مجموعه های فناوری باید در کنار صنعت قرارگیرندتا به نوآوری نزدیک شوندو همچنین دانشجویان باید به صورت تجربی در محیط های کارگاهی و مزارع و کشت زارها کارآموزی کنند. 

* توانمند سازی را از اساتید به دانشجویان انتقال می دهیم

نگاهداری ادامه داد: برای نخبگان و استعداد های درخشان دانشگاه برنامه ریزی کردیم توانمند سازی را از طریق اساتید به دانشجویان انتقال می دهیم از طرفی مسابقات علمی دانشجویی داریم که دانشجویان عضو باشگاه پژوهشگران جوان در این مسابقات شرکت کرده و برنده آنها مجوز تیم تخصصی می گیرند و در رقابت های ملی حضور یافته و در نهایت به مسابقات جهانی اعزام می شوند.

* خروجی فعالیت دانشگاه آزاد تربیت پژوهشگران آموزش دیده است

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد گفت: خروجی فعالیت های مختلف علمی، تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاه آزاد تربیت پژوهشگران آموزش دیده است که از آنها به ازای ارائه هر پرپوزال حمایت مالی خواهیم کرد به طوری که برای هر یک از مقالات مبلغ 5 میلیون تومان به آنها می دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول