اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

قوی‌ترین مردان نیروهای هوایی اصفهان شناخته شدند

پایان مسابقات قوی‌ترین مردان نیروهای هوایی اصفهان، حذف رستمی از وزنه‌برداری جهان و کسب توپ طلا توسط مسی از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان، کشور و جهان در روزی که گذشت، بود.

قوی‌ترین مردان نیروهای هوایی اصفهان شناخته شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روز 2 مهر ماه علاوه بر این‌که سجاد مردانی از اصفهان به اردوی تیم ملی تکواندو دعوت شد، مسابقات قوی‌ترین مردان نیروهای هوایی اصفهان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ دومین دوره رقابت‌های قوی‌ترین مردان نیروهای هوایی استان اصفهان با معرفی برترین‌ها در پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان به پایان رسید.

در پایان این رقابت‌ها و در وزن منهای 85 کیلوگرم رضا دارابی، جواد اسماعیلی و حسین قاسمی عناوین اول تا سوم را کسب کردند و در وزن منهای 105 کیلوگرم رضا نوری، بهروز شیخ سلیمانی و حسین توشه‌جو عناوین برتر را به دست آوردند.

برترین‌های این رقابت‌ها با دعوت به تیم ملی نیروی هوایی در آینده به مسابقات ارتش‌های جهان اعزام خواهند شد.

✅ سجاد مردانی به همراه هفت هوگوپوش در فدراسیون تکواندو کشورمان به منظور شرکت در مرحله سوم مسابقات گرندپری 2019 – بلغارستان تمرینات خود را آغاز کردند؛ مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال 2019 از 26 مهر ماه در صوفیه بلغارستان آغاز می‌شود و به مدت 3 روز ادامه دارد.

✅ تور دوچرخه‌سواری ایجن اندونزی در حالی از امروز آغاز می‌شود که رکاب‌زنان باشگاه سپاهان نیز به رقابت خواهند پرداخت؛ سپاهان در تور قبلی اندونزی با عنوان سیاک مقام دوم را از آن خود کرد.

✅ قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان برگزار شد که بر اساس آن تیم نامی‌نو اصفهان در گروه اول با تیم‌های شرکت ملی گاز، شهرداری گرگان، شکلی، پاز، سپهرداد و خانه بسکتبال هرمزگان هم‌گروه شد.

لیگ برتر بسکتبال بانوان 16 آبان ماه برگزار می‌شود، در این جلسه مقرر شد مسابقات نیمه‌نهایی و نهایی به صورت 3 پیروزی از 5 مسابقه برگزار شود.

✅ مهدی جعفرپور که سال‌ها در تیم سپاهان بازی کرد و با این تیم 5 قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را تجربه کرد از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، این بازیکن در تیم پرسپولیس هم بازی کرده است.

✅ یکی از بازیکنان تیم سپاهان پستی را در فضای مجازی منتشر کرد که با ناراحتی شدید هواداران پرسپولیس همراه بوده است، باشگاه پرسپولیس هم با ارسال نامه‌ای به کمیته انضباطی و کمیته  اخلاق فدراسیون فوتبال خواهان برخورد قاطع با این بازیکن شد و ابراز امیدواری کرد جلوی این قبیل اقدامات توهین‌آمیز و زننده که منجر به تحریک تماشاگران و  ایجاد تنش قبل از این بازی می‌شود، گرفته شود.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور

✅ در ادامه رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان جهان که در تایلند در حال برگزاری است، مسابقات دسته 96 کیلوگرم مردان در گروه A برگزار شد که کیانوش رستمی و ایوب موسوی نمایندگان ایران در این دسته با 9 وزنه بردار به رقابت پرداخت.

کیانوش رستمی در این دسته در حرکات اول، دوم و سوم موفق به مهار وزنه 180 کیلوگرمی شد تا از گردونه مسابقات اوت کند.

✅ اعضای تیم‌ ملی دو و میدانی ایران با هدف حضور در مسابقات قهرمانی جهان تهران را به مقصد دوحه قطر ترک می‌کنند؛ احسان حدادی، حسن تفتیان و مهدی پیرجهان سه ملی‌پوش دو و میدانی ایران هستند که در این دوره از مسابقات قهرمانی جهان مجوز حضور کسب کردند.

✅ محمدرضا خیرالله زاده جودوکار سنگین وزن کشورمان در رقابت‌های گرندپری ازبکستان به طلای این رقابت‌ها دست یافت؛ وحید نوری دیگر نماینده کشورمان در وزن 90کیلوگرم نیز در فینال این مسابقات نوری هم به مصاف حریف گرجستانی خود رفت و طلایی شد.

✅ تیم ملی واترپلو جوانان ایران در نخستین روز رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف ژاپن مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها رفت، جوانان واترپلو ایران در این دیدار با نتیجه 22 بر 4 مغلوب حریف قدرتمند خود شدند.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان

✅ مراسم بهترین‌های فوتبال جهان (THE BEST) در سال 2019 در سالن تئوترو آلا اسکالا شهر میلان برگزار شد؛ در این میان لیونل مسی موفق شد به عنوان مرد سال فوتبال جهان برگزیده شود و پس از سال 2015 اولین جایزه خود را بدست آورد.

فوق ستاره بارسا پیش از این 5 بار توپ طلا را بدست آورده بود و برای اولین بار جایزه THE BEST را بدست آورد؛ رونالدو پیش از این به این عنوان رسیده بود، مسی عملا با کسب این جایزه موفق شد از رونالدو که او هم 5 بار مرد سال فوتبال جهان شده است پیشی گرفت و برای ششمین بار آقای فوتبال جهان لقب گرفت.

افتخارات مسی و فان دایک که یکی از گزینه‌های کسب عنوان برترین بازیکن سال بود مورد مقایسه واقع شده است و کاریکاتوری توسط بلیچر ریپورت در این باره منتشر شده است.

✅ با اعلام یوفا میزبانان فینال لیگ قهرمانان اروپا در سه فصل آینده مشخص شدند، بر این اساس در سال 2021 ورزشگاه سن پترزبورگ روسیه میزبان خواهد بود.

در سال 2022 ورزشگاه آلیاسن آرنا میزبان این مسابقات است و در سال 2023 ومبلی لندن میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود؛ ورزشگاه رامون سانچز پیسخوان اسپانیا (ورزشگاه تیم سویا) میزبان فینال لیگ اروپا در سال 2021 شد.

✅کمیته سازماندهی بازی‌های المپیک 2020 توکیو از تخت‌خواب‌هایی که قرار است ورزشکاران در بازی‌های المپیک 2020 استفاده کنند رونمایی کرد.

در مجموع 18 هزار تخت برای ورزشکاران المپیکی و 8 هزار تخت برای پارالمپیکی‌ها مورد نیاز است که شامل رنگ سفید و آبی با لوگوی المپیک است، طراحی تخت‌های المپیک با پارالمپیک متفاوت است.

همه تختخواب‌ها از مقوا سبک با مقاومت بالا ساخته می‌شوند در حالی که تشک‌ها به طور خاص برای خواب راحت طراحی شده‌اند؛ آن‌ها پس از بازی‌ها به محصولات کاغذی بازیافت می‌شوند.

انتهای پیام/63090/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول