اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نایب‌قهرمانی سپاهان در تور دوچرخه‌سواری اندونزی

برگزاری مرحله آخر تور دوچرخه‌سواری اندونزی، چهامی کشتی آزاد در جهان و عملکرد ضعیف بارسلونا از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان، کشور و جهان در روزی که گذشت، بود.

نایب‌قهرمانی سپاهان در تور دوچرخه‌سواری اندونزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روز 31 شهریور ماه علاوه بر این‌که تور دوچرخه‌سواری اندونزی با نایب‌قهرمانی سپاهان به اتمام رسید، لیگ برتر دو و میدانی بانوان نیز نفرات و تیم‌های برتر خود را شناخت.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ تور چهار مرحله‌ای سیاک اندونزی با نایب‌قهرمانی تیم دوچرخه‌سواری فولاد مبارکه سپاهان نماینده کشورمان به پایان رسید؛ مرحله چهارم این تور به مسافت 110کیلومتر برگزار شد و محمد گنج‌خانلو در یک کار تیمی خوب توانست به عنوان نفر دوم از خط پایان عبور کند.
در پایان این تور تیم کینان ژاپن در رتبه اول قرار گرفت و سپاهان ایران و ترنگانو مالزی به ترتیب دوم و سوم شدند؛ سپاهانی‌ها بلافاصله خود را به شهری دیگر خواهند رساند و در تور 4 مرحله‌ای ایجن اندونزی شرکت می‌کنند.

✅ مرحله نهایی مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور با جابجایی 3 رکورد ملی و قهرمانی تیم دانشگاه آزاد لرستان برای پنجمین سال متوالی پایان رسید؛ آسان پرداخت زنجان نایب‌قهرمان شد و فولاد مبارکه سپاهان در جایگاه سوم ایستاد.

نکته جالب این‌که در روز نخست و در دوی 4 در 100 متر امدادی ورزشکاری از خط خود خارج شده و وارد خط دونده دیگری شده بود که این اشتباه از چشم داوران دور ماند و مسابقه ادامه پیدا کرد.

پس از اعلام اعتراض تیم سپاهان و برگزاری جلسه بررسی هیأت ژوری، تیم‌های دانشگاه آزاد لرستان و خراسان رضوی حذف شدند و سپاهان به عنوان قهرمانی در این ماده رسید.

✅ تیم ملی والیبال ایران  در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا توانست با نتیجه 3 بر صفر استرالیا را شکست دهد و برای سومین‌بار قهرمان آسیا شود.

باشگاه لوبه ایتالیا که برای فصل پیش‌رو با امیر غفور به توافق رسیده، به همین مناسبت عکسی از وی منتشر کرد و این قهرمانی را به بازیکن ایرانی‌‌اش تبریک گفت؛ در پیام باشگاه لوبه آمده است «به امیر غفور که به تازگی با ایران قهرمان آسیا شده است تبریک می‌گوییم.، آن‌ها مقابل تیمی پیروز شدند که تا فینال شکست نخورده بود».

✅ قرعه کشی مسابقات بسکتبال لیگ برتر بانوان امروز دوشنبه اول مهر ماه در تالار بسکتبال مجموعه آزادی برگزار می‌شود که تیم نامی‌نو از اصفهان در لیگ برتر شرکت خواهد کرد.

✅ امیرحسین نیک‌پور، محمد عسگری، رضا بختیاری، علی‌رضا منظمی و یاسین سلمانی پنج جوان اصفهانی هستند که به اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شده‌اند. اردوی تیم فوتبال جوانان در مرکز ملی فوتبال ایران آغاز خواهد شد و نفرات دعوت شده باید دوشنبه 8 مهر، خود را به کادر فنی این تیم معرفی کنند.

✅ هفته اول این مسابقات لیگ استانی تیراندازی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته برگزار می‌شود، این لیگ با شرکت تیم‌های هیأت تیراندازی نجف‌آباد، هیأت تیراندازی شهرضا، هیأت تیراندازی زرین‌شهر، هیأت تیراندازی شاهین‌شهر، هیأت تیراندازی خمینی‌شهر، پالایشگاه نفت اصفهان، پدافند هوایی هوانیروز و مقاومت اصفهان به مدت هفت هفته برگزار می‌شود.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور

✅ تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در حالی با کسب یک مدال طلا، یک نقره و 2 برنز به کار خود در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در قزاقستان پایان داد که با توجه به 91 امتیاز کسب شده عملاً باید روی سکوی سومی مسابقات قرار می‌گرفت اما مسئولان برگزار کننده رقابت‌ها رتبه ایران را چهارم اعلام کردند که با اعتراض مسئولان فدراسیون کشتی کشورمان همراه بود.

✅ مسابقات فوتسال تورنمنت کاسپین که از سال گذشته با حضور تیم‌های ایران روسیه قزاقستان و آذربایجان در اصفهان برگزار شد و تیم ملی ایران قهرمان اولین دوره این مسابقات شد.

تیم ملی فوتسال ایران که بامداد شنبه وارد روسیه  شده بود خود را برای حضور در این مسابقات آماده کرده است، در اولین روز این مسابقات و در اولین بازی  تیم ملی فوتسال ایران به مصاف تیم ملی قزاقستان رفت که در نتیجه این بازی تیم ملی ایران توانست با نتیجه 2 بر یک قزاقستان شکست دهد.

✅ دوی ماراتن روسیه در حالی در شهر مسکو برگزار شد که دوندگان ایرانی هم در این مسابقه حضور داشتند؛ در این رقابت که با حضور 40 هزار دونده برگزار شد، محمدجعفر مرادی با رکورد 2 ساعت و 21 دقیقه در جایگاه هفتم ایستاد.

✅ تیم ملی والیبال ایران توانست استرالیا را شکست داده و برای سومین بار عنوان قهرمانی آسیا را کسب کند؛ شاگردان ایگور کولاکوویچ بعد از دو روز استراحت باید از روز سه‌شنبه تمرینات خود را یک بار دیگر آغاز کنند، تیم ملی والیبال ایران باید خود را برای حضور در رقابت‌های جام‌ جهانی آماده کند.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان

✅ در ادامه هفته پنجم لالیگا بارسلونا در ورزشگاه جدید لوس کارمنس میهمان گرانادا بود و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

در این بازی مسی در ترکیب آبی‌اناری‌ها حضور نداشت و در نیمه دوم جایگزین فاتی شد؛ حضور آرتورو ویدال هم در نیمه دوم برای بارسایی‌ها بی‌فایده بود تا انتقادات از والورده بیشتر شود.

✅ در ادامه هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن میزبان لیورپول بود و با نتیجه دو بر یک شکست خورد؛ شاگردان کلوپ در 5 دیدار قبلی خود پیروز شده بودند و موفق شدند در بازی ششم خود هم به برتری دست یابند و با اقتدار در صدر جدول جزیره قرار گیرند.

✅ در سال 2015 در چنین روزی روبرت لواندوفسکی اتفاقی تاریخی را در بوندس لیگا رقم زد، در شرایطی که وردربرمن با یک گل پیش بود، لواندوفسکی در دقیقه 46 وارد میدان شد و پس از حضور در بازی اتفاقی طوفانی را رقم زد.

لواندوفسکی پس از حضور در میدان در 9 دقیقه 5 گل به ثمر رساند، لواندوفسکی در این بازی علاوه بر ثبت رکورد سریع‌ترین هتریک یک بازیکن جانشین در تاریخ بوندس‌لیگا، کم‌ترین فاصله زمانی بین زدن 5 گل در یک بازی از سوی یک بازیکن در تاریخ این لیگ را رقم بزند و تنها بازیکن تاریخ سطح اول نام بگیرد که به عنوان یار تعویضی در یک بازی 5 گل می‌زند.

انتهای پیام/63090/ص20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول